دستگیری قاتل پیرمرد ۷۳ ساله در شیراز/کشف بیش از ۳۰۰ کیلوگرم تریاک در داراب

مهم‌ترین حوادث امروز ۶ مردادماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه ۶ مردادماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف بیش از ۳۰۰ کیلوگرم تریاک در داراب

فرمانده انتظامی فارس از کشف ۳۰۹ کیلوگرم تریاک در شهرستان داراب خبر داد.

سردار رهام‌بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس با اشاره به کشف تریاک در داراب، در این باره اظهار کرد: به منظور مبارزه مستمر با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران انتظامی شهرستان داراب هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور رستاق - بندرعباس، به یک سواری پراید مظنون و دستور ایست دادند که راننده بدون توجه اقدام به فرار کرد.

سردار حبیبی افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، راننده که عرصه را بر خود تنگ می‌دید، با رها کردن خودرو و استفاده از موقعیت جغرافیایی و تاریکی منطقه، اقدام به فرار کرد.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در بازرسی از خودرو توقیف شده، ۳۰۹ کیلوگرم تریاک کشف شد، اضافه کرد: تلاش برای دستگیری قاچاقچی متواری ادامه دارد.

دستگیری قاتل پیرمرد ۷۳ ساله در شیراز/ خودرو مقتول با یدک کش حمل می‌‍شد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس از دستگیری قاتل یک پیرمرد ۷۳ ساله خبر داد که خودرو مقتول را پس از سرقت با یدک کش حمل می‌کرد.

سرهنگ کاووس محمدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس با اشاره به دستگیری قاتل یک پیرمرد، در این باره اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل در یکی از محله‌های شهرستان شیراز، بلافاصله ماموران برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که مقتول بوسیله یک پارچه خفه شده و به قتل رسیده است و پس از حادثه، یک سواری کرولا متعلق به او نیز سرقت شده است.

سرهنگ محمدی با بیان اینکه دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت، تصریح کرد: ماموران سریعا طرح مهار را در سطح حوزه استحفاظی استان فارس اجرا و موفق شدند خودرو متعلق به مقتول در حالی که با یدک کش به سمت کرمان حمل می‌شد را شناسایی و توقیف کنند.

این مقام انتظامی گفت: سرنشین خودرو یدک کش که جوانی ۲۳ ساله و اهل استان سیستان و بلوچستان بود در بازجویی فنی و تخصصی پلیس به جرم خود مبنی بر قتل پیرمرد ۷۳ ساله بر اثر اختلاف در شیراز اقرار کرد.

او اضافه کرد: متهم پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

کشف ۷ میلیارد ریال شیرآلات قاچاق در شیراز

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فارس گفت: شیرآلات قاچاق به ارزش ۷ میلیارد ریال با تلاش ماموران، در بازرسی از یک انبار کشف شد.

سرهنگ ابراهیم یگانه رئیس پلیس امنیت اقتصادی فارس با اشاره به کشف شیرآلات قاچاق در شیراز در این باره اظهار کرد: در پی تشدید اقدامات انتظامی و برخورد قاطع با قاچاقچیان، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان فارس با اقداملات فنی و تخصصی، از دپو شیرآلات در یک انبار در خیابان امام خمینی شهرستان شیراز مطلع شدند.

او افزود: ماموران پس از هماهنگی با مراجع قضائی، بلافاصله به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند در بازرسی از آن انبار، ۶ هزار و ۹۰۷ عدد شیرآلات قاچاق را کشف کنند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان فارس با بیان اینکه در این خصوص مالک برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، گفت: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۷ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

کشف محموله قاچاق یک میلیارد ریالی قطعات خودرو

فرمانده انتظامی شهرستان لامرد از کشف انواع قطعات خودرو خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ مهراب زارع پور فرمانده انتظامی شهرستان لامرد با اشاره به کشف انواع قطعات خودرو خارجی قاچاق اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پاسگاه انتظامی چاهورز این شهرستان، هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک خودرو پژو پارس مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: ماموران این پلیس ضمن هماهنگی با مقام قضائی، در بازرسی از آن خودرو موفق به کشف ۵۲ عدد انواع قطعات خودرو خارجی قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان لامرد با بیان اینکه ارزش این محموله برابر نظر کارشناسان، یک میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

توقیف ۲ دستگاه موتورسیکلت قاچاق در شیراز

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از توقیف ۲ دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۷ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با اشاره به کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت قاچاق، در این باره اظهار کرد: به منظور برقراری نظم و امنیت اجتماعی، طرح برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح ماموران انتظامی کلانتری ۲۳ گلدشت موفق به توقیف ۲ دستگاه موتورسیکلت قاچاق شدند.

سرهنگ شجاعی با بیان اینکه ارزش موتورسیکلت‌های قاچاق کشف شده برابر نظر کارشناسان، ۷ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص ۲ نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

او، مبارزه با پدیده قاچاق را از مهم‌ترین اولویت‌های کار پلیس برشمرد و از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از نگهداری کالا‌های قاچاق، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

کشف ۸۹ کیلو مواد مخدر در نی‌ریز

فرمانده انتظامی نی‌ریز از کشف ۸۹ کیلو مواد مخدر در بازرسی از ۵ دستگاه وسیله نقلیه در شهرستان نی ریز خبر داد.

سرهنگ سیدمحمد یوسفی فرمانده انتظامی نی‌ریز با اشاره به کشف مواد مخدر در نی ریز، در این باره اظهار کرد: ماموران انتظامی نی‌ریز هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های منتهی به این شهرستان، طی ۴۸ ساعت گذشته موفق شدند ۴ دستگاه خودرو سواری و یک دستگاه موتورسیکلت حامل مواد مخدر را توقیف کنند.

او با بیان اینکه در بازرسی از وسائط نقلیه توقیفی، ۸ کیلو و ۲۵۰ گرم هروئین و ۸۰ کیلو و ۷۵۰ گرم تریاک کشف شد، گفت: در این زمینه ۵ نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ یوسفی تصریح کرد: مبارزه بی امان مأموران نیروی انتظامی این شهرستان با قاچاقچیان مواد مخدر با قدرت و جدیت ادامه دارد.

کشف گنج یاب قاچاق در پاسارگاد

فرمانده انتظامی شهرستان پاسارگاد از کشف یک دستگاه گنج یاب قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال و دستگیری ۳ نفر خبر داد.

سرهنگ محمد نیکبخت فرمانده انتظامی شهرستان پاسارگاد اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان، هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک سواری تندر ۹۰ مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، یک دستگاه گنج‌یاب قاچاق کشف و ۳ نفر متهم نیز دستگیر شدند، تصریح کرد: برابر نظر کارشناسان ارزش اموال مکشوفه، ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان پاسارگاد با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضائی، افزود: برخورد قاطع با سوداگران میراث فرهنگی در دستور کار انتظامی این فرماندهی است و از شهروندان تقاضا می‌کنیم در صورت اطلاع از فعالیت‌های این دسته از افراد سودجو، مراتب را در اسرع وقت از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

۳ کشته و مجروح در برخورد پژو با عابران پیاده

فرمانده انتظامی جهرم گفت: بر اثر برخورد سواری ۲۰۶ با عابران پیاده در بلوار حرم تا حرم شهرستان جهرم، یک نفر فوت و ۲ نفر مجروح شد.

سرهنگ افشین حیدری فرمانده انتظامی جهرم اظهار کرد: در پی اعلام یک فقره تصادف فوتی در بلوار حرم تا حرم این شهرستان، بلافاصله مأموران به همراه دیگر نیرو‌های امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

او افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مشاهده کردند یک سواری ۲۰۶ با ۲ نفر عابر پیاده برخورد کرده است.

فرمانده انتظامی جهرم با بیان اینکه در این حادثه راننده و یکی از عابران مجروح و دیگر عابر پیاده فوت کرد، گفت: کارشناسان بی توجهی راننده به جلو را علت وقوع این تصادف اعلام کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.