تبریک رئیس شورای عالی سیاسی یمن به مناسبت عید قربان

رئیس شورای عالی سیاسی یمن، حلول عید سعید قربان را تبریک گفت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه شبکه خبری المسیره، مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی یمن حلول عید سعید قربان را به ملت یمن و جهان اسلام تبریک گفت.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن شب گذشته در پیامی بدین مناسبت، اعلام کرد انجام فریضه حج در عصر حاضر بر جمع کثیری از مسلمانان دشوار شده است.

او در ادامه افزود: رژیم سعودی حج را تابع سیاست‌ها و هوا و هوس هایش کرده و آن را وسیله‌ای برای باج خواهی علیه هر کشور اسلامی قرار داده که با آن در پروژه‌های خونبارش همراه نیست.

مهدی المشاط همچنین اعلام کرد تعطیل کردن حج تحت بهانه جلوگیری از کرونا – در حالی که این بهانه برای فعالیت‌های تفریحی از سوی این کشور آورده نشده- مسلمانان را بر این می‌دارد که این کشور را مورد بازخواست قرار دهند.

او در ادامه افزود: عقلانی نیست که جهان اسلام در خصوص رژیم سعودی و سوء مدیریت حج سکوت کند.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن همچنین اعلام کرد سازمان ملل در آنچه که باید در قبال یمن طبق پیمان خود انجام دهد، شکست خورده و در بسیاری از مواضع جانبدارانه خود به تجاوزگران متمایل شده است.

او همچنین گفت: ما ادامه عملیات غارت ثروت ملت به دست عده‌ای مزدور و خائن را نخواهیم پذیرفت. ما به حملات دردآورمان در تمامی سطوح تا عمق خاک تجاوزکاران تا متوقف شدن این تجاوز و برداشته شدن محاصره ادامه خواهیم داد.

او از ملت یمن خواست تا به کشاورزی و زراعت اهتمام ورزند و از دولت و مسئولان یمنی خواست تا در استان‌های مختلف به کمک کشاورزان بپردازند.

مهدی المشاط در بخش دیگری از سخنانش به اقدام اخیر آمریکا علیه هواپیمای مسافربری کشورمان پرداخت و گفت: راهزنی آمریکا به نسبت هواپیمای ایران نا امنی در منطقه را تشدید می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار