آوای غدیر به خیابان‌های کرج می‌رسد

رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج گفت: عید غدیر، ۱۱۰ برنامه خیابانی، شعرخوانی و جشن سیار در تمامی نقاط شهر کرج برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سعیدی سیرائی، رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج گفت: در روز عید غدیر ۱۱۰ برنامه خیابانی و شعرخوانی و جشن سیار در تمامی نقاط شهر کرج برگزار می شود و با توجه به شرایط موجود کشور و شیوع بیماری کرونا و عدم امکان برگزاری جشن‌ها و مراسم‌های تجمعی، با اجرای سرود‌های خیابانی در تمامی مناطق ده گانه، شادی و شعف مهمان منازل شهروندان گرامی خواهد شد که ضمن ایجاد شور و نشاط اجتماعی در جامعه، گامی مهم برای برپایی نام غدیر و شناساندن این واقعه عظیم به عموم مردم به ویژه نسل جوان آینده ساز می‌باشد.

او افزود: در کنار جشن‌های خیابانی می‌توان به دیگر اقدامات مجموعه مدیریت شهری در دهه ولایت ۹۹ نیز مانند تقدیر از خانواده شهدای سادات، مسابقات اینترنتی غدیرشناسی، چراغانی و آذین بندی محلات و خیابان‌ها و... اشاره کرد.

سعیدی سیرائی گفت: همچنین براساس مصوبات کارگروه اجرایی عید غدیر در شهر کرج و استان البرز، برنامه‌های متعدد دیگری نظیر؛ مسابقه عصر جدید خدمت، کتابت خطبه غدیر توسط هنرمندان البرزی، آیین خوانش خطبه غدیر، شب شعر‌های آیینی و همچنین توزیع بسته‌های حمایتی بین اقشار آسیب پذیر و آسیب دیده از کرونا  و... با مشارکت مدیریت شهری کرج برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.