ترامپ: دموکرات‌ها به دنبال تعطیلی ادارات پلیس هستند/ بازنده‌ای بهتر از برنی سندرز نمی‌شناسم!

رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی خود در ایالت فلوریدا از عملکرد دولت خود دفاع کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی سی اسپن، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در شهر تامپا در ایالت فلوریدای آمریکا در یک سخنرانی در جمع ماموران پلیس و کلانتر‌ها اظهار داشت: امروز مفتخرم که از حمایت شمار زیادی از کلانتر‌های بسیار فوق العاده در فلوریدا برخوردار شده ام. ما از حمایت بسیاری از ادارات پلیس در سراسر آمریکا برخوردار شدیم. تصور نمی‌کنم که آن‌ها از طرف مقابل (دموکرات) حمایت کنند.

ترامپ افزود: من صبح امروز با شمار زیادی از ماموران پلیس دیدار کردم. آن‌ها به کاخ سفید آمده بودند. بین ما و مجریان قانون (ادارات پلیس) رابطه خوبی وجود دارد و این رابطه به طور خاص در ایالت فلوریدا خوب است. قول می‌دهم تا زمانی که من رئیس جمهور آمریکا هستم نمی‌گذارم بودجه پلیس شما قطع شود. شاید ما تعداد پلیس‌های شما را افزایش دهیم، اما بودجه پلیس شما را قطع نخواهیم کرد. ما از نیروی پلیس دفاع می‌کنیم و تجهیزات و حمایت را در اختیار قهرمانان مجری قانون قرار می‌دهیم و آن‌ها را محترم می‌شماریم درحالی که آن‌ها به معنی واقعی شایسته اش هستند.

رئیس جمهور آمریکا در ادامه سخنرانی خود گفت: من کاملا به قدرت و مقاومت ایالت فلوریدا و مردم فوق العاده آن اطمینان دارم. در ماه‌های اخیر کشور ما شاهد حمله شوکه کننده به مجریان قانون (ادارات پلیس) بوده است. مجریان قانون افراد فوق العاده‌ای هستند. رفتار با این مجریان قانون غیرمنصفانه بود و آن‌ها (پلیس) از حمایتی که باید مقامات منتخب از آن‌ها می‌کردند برخوردار نشدند. من نمی‌توانم نام این مقامات منتخب را «رهبران» بگذارم بلکه این افراد فقط کسانی هستند که «انتخاب شدند»! این افراد رهبر نیستند.

ترامپ افزود: چپ افراطی، آشوبگران و هرج و مرج طلبان در شهر پورتلند خیابان‌های شهر را به آتش کشیدند و با آجر، بلوک، مواد آتش زا و مواد منفجره به مجریان قانون حمله کردند. آن‌ها حتی با بطری‌های آب و بطری‌های یخ زده به ماموران حمله کردند. آن‌ها با مواد غذایی مثل قوطی‌های کنسرو به ماموران حمله کردند، آن‌ها هرج و مرج طلبانی حرفه‌ای هستند. آن‌ها با قوطی سوپ به سمت ماموران حمله کردند، ولی وقتی که بازداشت شدند گفتند «نه نه من این سوپ را برای خانواده ام خریدم!».

دونالد ترامپ ادامه داد: در جکسون ویل در ایالت فلوریدا آن‌ها یک مانکن را که لباس پلیس به تنش کرده بودند از روی یک پل روگذر در یک بزرگراه (به نشان اعدام) آویزان کردند. این درحالی است که سیاستمداران دموکرات در سراسر کشور از کارزار خطرناک برای قطع بودجه، بی اعتبار کردن و از بین بردن پلیس استقبال کردند. ما نیروی پلیس را از بین نمی‌بریم. چند روز پیش نانسی پلوسیِ دیوانه (رئیس دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا)، از ماموران فدرال مجری قانون به عنوان «نیرو‌های مهاجم» یاد کرد که باید جلوی آن‌ها گرفته شود!

ترامپ در واکنش به صحبت‌های نانسی پلوسی برای متوقف کردن ماموران پلیس گفت: افرادی که هرج و مرج طلب و تروریست هستند باید متوقف شوند نه اینکه ماموران پلیس متوقف شوند و جلوی آن‌ها گرفته شود! حتی بدتر از این جو بایدن به صورت شرورانه به ماموران پلیس تهمت زد. از حرف‌های وی (بایدن) ناراحت نشوید، چون وی نمی‌داند چه می‌گوید! آن‌ها کاغذ را جلوی او می‌گذارند و او هم از روی آن می‌خواند! او برخی وقت‌ها نوشته‌ها را می‌خواند و برخی وقت‌ها نمی‌خواند! او (بایدن) به زودی از انجام این کار این ناتوان خواهد بود. جو بایدن با برنی سندرز سوسیالیست یا همان برنی دیوانه! برنامه‌های مشترک انتخاباتی دارد. برنی سندرز تنها فردی است که من تاکنون دیده ام که شکست می‌خورد و طوری رفتار می‌کند که انگار اتفاقی رخ نداده است! من هرگز بازنده‌ای بهتر از برنی سندرز ندیدم! آن‌ها دو بار انتخابات را از وی گرفتند.

دونالد ترامپ در ادامه به چین اشاره کرد و گفت: ببینید که ما با چین چه کردیم؟ ما میلیارد‌ها دلار پول (از چین) گرفتیم. قبل از آنکه این بلا (کرونا) بیاید ما عملکرد عالی داشتیم و بهتر از هر کشوری عمل می‌کردیم. ما داشتیم چین را در تمام سطوح شکست می‌دادیم. آن‌ها در طی ۶۷ سال گذشته بدترین سال را داشتند و ما بهترین سال را داشتیم. در بخش اشتغال برای امریکایی‌های آفریقایی تبار، برای آمریکایی‌های آسیایی تبار و برای زنان و اسپانیایی زبان‌ها عملکرد خوبی در بخش اشتغال داشتیم.

دونالد ترامپ در حالی از عملکرد دولت خود دفاع می‌کند که از زمان شیوع ویروس کرونا در آمریکا تاکنون ۴ میلیون و ۶۷۰ هزار تن مبتلا شده اند. همچنین طی این مدت ۱۵۶ هزار تن جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار