استفاده از ظرفیت های جهاد دانشگاهی در سازمان بسیج سپاه فجر فارس

رییس بسیج ادارات سپاه فجر فارس گفت: با انعقاد تفاهم نامه از ظرفیت‌های علمی و آموزشی جهاددانشگاهی برای ارائه خدمات مناسب و با کیفیت به کارمندان بسیجی ادارات و دستگاه‌های اجرایی استفاده می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر فارس، جواد قناعتی، رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر فارس در دیدار با رییس جهاد دانشگاهی فارس با تبریک فرا رسیدن چهلمین سالگرد تأسیس جهاددانشگاهی به فرمان امام راحل گفت: جهاددانشگاهی یکی از نهاد‌های انقلابی است که تاکنون دستاورد‌های خوبی در عرصه خدمت به نظام جمهوری اسلامی ارائه داده است.

او با بیان اینکه سیاست ما در سازمان بسیج ادارات و کارمندان، ایجاد هم‌افزایی، تعامل و هماهنگی میان دستگاه‌های مختلف استان و ارائه خدمات آموزشی، فرهنگی و اجتماعی به کارکنان بسیجی ادارات، گفت: در این زمینه می‌توانیم از ظرفیت‌های علمی و آموزشی جهاددانشگاهی برای ارائه خدمات مناسب و با کیفیت به کارمندان بسیجی ادارات و دستگاه‌های اجرایی بهره جوییم که برای این کار آماده انعقاد تفاهم‌نامه همکاری هستیم.

استفاده از توان دستگاه‌ها در رفع مشکلات مناطق محروم

رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر فارس گفت: یکی از اقداماتی سازمان بسیج ادارات، شناسایی مشکلات مناطق محروم و ارزیابی آن‌هاست تا بتوانیم با همراهی دستگاه‌های اجرایی در میز‌های خدمت جهادی، مشکلات را برطرف کنیم.

قناعتی همچنین ایجاد هم‌افزایی و تقویت ارتباطات بین سازمان‌ها و نهاد‌ها و دستگاه‌های مختلف را از دیگر اهداف سازمان بسیج ادارات استان عنوان کرد و گفت: ما می‌توانیم با ایجاد انس و الفت و تقویت ارتباطات بین مدیران سازمان‌ها این مشکلات را برطرف کنیم.

اهمیت آموزش نیرو‌های توانمند با استفاده از ظرفیت بسیج و جهاددانشگاهی

رئیس جهاد دانشگاهی فارس نیز در این دیدار، بر اهمیت آموزش نیرو‌های سازمانی و تربیت نیرو‌های نخبه متخصص در سازمان‌های مختلف تاکید کرد.

بابایی با بیان اینکه در این زمینه باید فعالیت‌های آموزشی تخصصی با توجه به شرایط و نیاز‌های روز جامعه برای نیرو‌ها مدنظر قرار دهیم، گفت: متأسفانه یکی از نقاط ضعفی که در برخی از سازمان‌ها مشاهده می‌شود این است که جانشین‌پروری درستی انجام نشده است که این ضعف را می‌توانیم با اجرای دوره‌های آموزشی مناسب و تخصصی برطرف کنیم.

او با تأکید بر اینکه جای خالی مبحث تربیت نیرو‌های متخصص متعهد در بسیاری از سازمان‌ها مشهود است، گفت: جهاددانشگاهی اخیراً کانون ارزیابی مدیران دستگاه‌های اجرایی را در خود جای داده است که این کار را در استان فارس نیز تاکنون برای چند سازمان انجام داده‌ایم.

بابایی با یادآوری اینکه جهاددانشگاهی به دلیل نداشتن هیچگونه گرایش سیاسی و برخورداری از توان نیروی انسانی متخصص و تجربه‌ی ارزشمند چهل ساله، در بحث ارزیابی مدیران امکان ورودی بهتر و تاثیرگذارتر دارد، گفت: دفتر اصلی کانون ارزیابی در جهاددانشگاهی تهران است و در استان فارس نیز برای این کار هماهنگی‌های لازم انجام می‌شود.

او با بیان اینکه جهاددانشگاهی در آینده‌پژوهی ظرفیت خوبی دارد، گفت: یکسری اقدامات و تحولات جدیدی را در بحث فعالیت‌های فرهنگی جهاددانشگاهی فارس انجام خواهیم داد تا بتوانیم بهتر از قبل در این عرصه فعالیت کنیم.

روسای جهاددانشگاهی و سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان فارس در این دیدار بر ضرورت راه‌اندازی پایگاه مقاومت بسیج در جهاددانشگاهی فارس و لزوم تقویت ارتباط با سایر دوایر با بهره‌گیری از ظرفیت بسیج ادارات تاکید کردند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار