توزیع کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد از امروز آغاز می‌شود

کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد از امروز ( دوشنبه، ۱۳ مرداد) روی پایگاه سنجش آموزش قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس اعلام قبلی سازمان سنجش آموزش کشور، توزیع کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد، ناپیوسته سال ۱۳۹۹  از امروز ( دوشنبه، ۱۳ مرداد) آغاز و ساعت ۲۴ روز چهارشنبه، ۱۵ مرداد به پایان می‌رسد.

کنکور کارشناسی ارشد در نوبت صبح روز‌های پنجشنبه، جمعه و شنبه (۱۶، ۱۷، ۱۸ مرداد) برگزار و آزمون در رشته‌های شناور روز شنبه، ۱۸ مرداد  برگزار می‌شود. داوطلبانی که متقاضی شرکت در این رشته‌ها هستند باید کارت ورود به جلسه برای آن دریافت کنند.

خود اظهاری داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ از صبح روز پنج شنبه، ۹ مرداد از طریق سایت سازمان سنجش آغاز و  جمعه، ۱۰ مرداد به پایان رسید.  تعداد ثبت نام کنندگان در خود اظهاری داوطلبان کرونایی کنکور کارشناسی ارشد ۸۵ نفر هستند که ۲ نفر از این افراد در بیمارستان بستری و ۸۳ نفر در منزل قرنطینه خانگی هستند.

برای رفاه حال داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد داوطلبانی که مبتلا به کرونا هستند با هماهنگی وزارت بهداشت در بیمارستان‌های تعیین شده در شهر محل آزمون داوطلب سر جلسه حاضر می‌شوند. داوطلبانی که از این پس به کرونا مبتلا می‌شوند باید به باجه‌های رفع نقص مراجعه و بیماری خود را اعلام کنند.

شرکت کنندگان در کنکور کارشناسی ارشد برای دریافت کارت ورود به جلسه می‌توانند از چهار روش جستجو بر اساس شماره پرونده و سریال ثبت نامی، جستجو بر اساس شماره پرونده و کد پیگیری، جستجو بر اساس شماره پرونده و کد ملی، جستجو بر اساس شماره پرونده و شماره داوطلبی می‌توانند از کارت ورود به جلسه پرینت تهیه کنند.

داوطلبان برای ورود به محل برگزاری آزمون باید علاوه بر همراه داشتن کارت ورود به جلسه، اصل کارت ملی و یا شناسنامه عکس دار نیز به همراه داشته باشند.

در صورت مشاهده هر گونه نقص در اطلاعات ثبت نامی می‌توانند طی روز‌های سه شنبه ۱۴ مرداد و چهارشنبه ۱۵ مرداد به باجه‌های رفع نقص مراجعه کرده و نسبت به اصلاح اطلاعات ثبت شده اقدام کنند.

داوطلبان برای مشاهده و پرینت کارت شرکت در آزمون می توانند به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و نسبت به تهیه و پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

آزمون کدرشته‌های امتحانی ۱۱۲۸ (آموزش زبان ژاپنی)، ۱۱۲۹ (زبان و ادبیات اردو)، ۱۲۸۷ (مهندسی طراحی محیط زیست)، ۱۳۵۶ (نمایش عروسکی) و ۱۳۶۰ (مجموعه موسیقی) منحصراً در شهرستان تهران برگزار خواهد شد؛ بنابراین داوطلبان هریک از کد‌رشته‌های امتحانی مذکور ضرورت دارد براساس آدرس و تاریخ مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون به حوزه امتحانی مربوط در شهرستان تهران مراجعه کنند.

داوطلبان شرکت‌کننده چنانچه متقاضی اعمال بند مربوط به گزینش در رشته‌های دانشگاه پیام‌نور و موسسات غیرانتفاعی هستند لازم است در زمان تکمیل فرم انتخاب رشته اینترنتی در این خصوص طبق اعلام این سازمان اقدام کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۰۱:۲۷ ۱۶ مرداد ۱۳۹۹
آمار آزمون دکترا رو ندادن ببینیم چه شدن بعد از یک هفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
سری دوم موشها به آزمایشگاه فرستاده میشوند.