افزایش مصرف برق در باشت به دلیل ریزگردها

مدیر برق ناحیه باشت گفت: ریزگردها مصرف برق در شهرستان باشت را افزایش داده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، احمد رضایی مدیر برق ناحیه باشت با اشاره به افزایش دما و همجواری این شهرستان با استان خوزستان گفت: اجرای برنامه‌های مدیریت مصرف برق در این شهرستان باهدف جلوگیری از خاموشی‌های بابرنامه نسبت به سایر شهرستان‌ها ضروری‌تر به نظر می‌رسد.

رضایی افزود: ریزگرد‌ها مصرف برق را در باشت بالا برده که این میزان به طور بی سابقه‌ای به مرز ۴۰ مگاوات در ساعات اوج بار رسیده است.
 
او از افزایش چهار مگاواتی مصرف برق در این شهرستان خبرداد و بیان کرد: مصرف برق شهرستان باشت در زمان پیک بار ۴۰ مگاوات بود که با اجرای برنامه‌های مدیریت مصرف، این میزان تاحدودی کاهش یافته است.

مدیر برق ناحیه باشت با بیان اینکه در ساعات پیک بار مصرف برق در این شهرستان، نظارت‌های مستمر برنحوه مصرف برق مشترکان پرمصرف انجام می‌شود گفت: در صورت لزوم، برق مشترکان پرمصرف در زمان پیک بار با هماهنگی معاونت مشترکان قطع و وصل می‌شود.
 
رضایی همچنین از تشویق مشترکان کم مصرف خبر داد و افزود: براساس دستورالعمل‌های شرکت توانیر، تفاهم نامه تشویقی با مشترکان پرمصرف منعقد شده است.

رضایی، تعداد مشترکان برق در شهرستان باشت را ۱۰ هزار اشتراک عنوان کرد و گفت: برنامه زمان بندی اضطراری پیک بار با هماهنگی ستاد شرکت توزیع نیروی برق استان در برخی از مناطق این شهرستان اجرایی تا از قطع احتمالی شبکه‌های توزیع برق جلوگیری شود.
انتهای پیام/س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.