افزایش ۹ درصدی مصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: مصرف برق در بخش‌های مختلف این استان، آخرین روز از تیرماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹ درصد افزایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،داوود راهزادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: رکورد مصرف برق کهگیلویه و بویراحمد در آخرین روز تیرماه ۹۸ با عبور از مرز ۴۲۲ مگاوات شکسته شد.

وی با تاکید بر مدیریت مصرف از سوی مشترکین تعرفه‌های مختلف، افزود: شهرستان گچساران با ۱۵۹ مگاوات و افزایش یک مگاواتی نسبت به مدت مشابه سال قبل همچنان پیشتاز مصرف برق در استان است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: میزان مصرف برق در شهرستان‌های بویراحمد و دنا ۱۰۷ مگاوات است که نسبت به مدت مشابه سال قبل هشت مگاوات رشد داشته است.

راهزادی بیان کرد: شهرستان کهگیلویه ۸۱ مگاوات با افزایش ۱۴ مگاواتی در رتبه سوم و شهرستان‌های باشت و بهمئی با مصرف ۳۵ مگاواتی در رتبه‌های بعدی مصرف قرار دارند.

وی عنوان کرد: کمترین میزان مصرف برق آخرین روز تیرماه ۹۸ مربوط به شهرستان چرام با ۲۲ مگاوات بود که نسبت به مدت مشابه سال قبل نیز سه مگاوات بیشتر شده است.

راهزادی، میزان مصرف برق در روز سی و یکم تیرماه امسال کشور را ۵۷ هزار و ۶۳۵ مگاوات ذکر کرد و گفت: میزان مصرف برق در کشور نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۳.۴ درصدی را نشان می‌دهد.

وی تغییر در الگوی مصرف و افزایش دما را مهمترین دلیل افزایش مصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد و افزود: انتظار می‌رود که مشترکین با مدیریت مصرف خود در ساعات پیک بار از روشن نگه داشتن وسایل برقی خودداری کنند.

راهزادی بیان کرد: سال گذشته میزان مصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد ۴۱۵ مگاوات بوده که در روز نوزدهم تیرماه اتفاق افتاد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: از بین حدود ۲۷۰ هزار مشترک برق در استان، بیشترین میزان مصرف مربوط به دستگاه‌های اداری است.

انتهای پیام/پ

افزایش ۹ درصدی مصرف برق 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.