بازدید فرماندار کهگیلویه از منطقه دشمن زیاری به منظور رفع مشکلات

فرماندار شهرستان کهگیلویه در ادامه بازدید‌های خود از روستا‌ها به منظور رفع مشکلات، این بار به منطقه کلات دشمن زیاری رفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،در ادامه بازدید‌های فرماندار کهگیلویه از روستا‌ها به منظور پیگیری و رسیدگی به مسائل و مشکلات، این بار به روستا‌های کلات و لیرکک دشمن زیاری رفت.

جعفر نیکبخت ،فرماندار شهرستان کهگیلویه در ابتدای این سفر از کانال آبیاری روستای پیزک بازدیدی داشت و سپس با حضور در گلزار شهدای روستا به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد و بعد از آن در بین مردم پای درد و دل آن‌ها نشست.

مردم روستا‌های کلات و لیرکک مشکلاتی داشتند که با فرماندار مطرح نمودند.

بازسازی جاده بین مزارع که جاده قدیمی روستاست واجرای پل ارتباطی، اجرای طرح هادی، رفع فرسودگی شبکه آب شرب، جدول کشی قسمتی از روستا، ساماندهی تیر‌های برق، مرمت و بازسازی گلزار شهدا، به سازی معابر روستا از جمله موارد و مشکلات روستای کلات ولیرکک بود که ازسوی مردم و دهیار مطرح شد.

فرماندار شهرستان کهگیلویه در این بازدید افزود: در روستا‌ها برخلاف منابع محدودی که وجود دارد، دولت تدبیر وامید کار‌های بسیار بزرگی انجام داده است.

نیکبخت افزود: کانال آبیاری روستایی پیزک در سال ۹۷ مبلغ ۹۰ میلیون تومان اعتبار داشت و در سال جدید نیز اعتباراتی برای انجام این طرح پیش بینی شده است.

وی در خصوص جاده بین مزارع و احداث پل ارتباطی گفت:جهادکشاورزی با همکاری اداره راهداری نسبت به بازسازی جاده بین مزارع و احداث پل ارتباطی در اولین فرصت اقدام کنند.

وی هم چنین گفت: برای اجرای طرح هادی معارضاتی وجود دارد که درصورت رفع معارض طرح هادی اجرا و آسفالت معابر روستا صورت می‌گیرد.

نیکبخت با بیان اینکه مشکل جابجایی تیر‌های برق توسط اداره برق حل می‌شود عنوان کرد: پیگیر رفع مشکل مدرسه نیمه کاره و رفع فرسودگی شبکه آب شرب نیز هستیم.

وی اضافه کرد: مدیران در بین مردم باشند و ضمن پیگیری مشکلات مردم خدمات دولت را بیان کنند.

انتهای پیام/پ

بازدید از منطقه دشمن زیاری 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.