در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

راه‌اندازی پویش «مشق احسان» برای حمایت از دانش‌آموزان نیازمند

امسال قرار است پویش «مشق احسان» بسته‌های آموزشی را به دست دانش‌آموزان کمتر برخوردار برساند.

سعید حسینی دبیر پویش مشق احسان، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره روند اجرایی این پویش خیرخواهانه گفت: امسال سومین سالی است که پویش «مشق احسان» با هدف توزیع نوشت افزار‌های ایرانی - اسلامی میان دانش آموزان کمتر برخوردار، برگزار می‌شود. با این تفاوت که با توجه به شیوع ویروس کرونا، پویش «مشق احسان» فقط نوشت افزار را به دست دانش آموزان کمتر برخوردار نمی‌رساند؛ بلکه محتوا‌های مجازی مورد نیاز این دانش آموزان از جمله محتوای دروس را هم در اختیارشان قرار می‌دهد.


بیشتر بخوانید


او افزود: در مرحله اول اجرای این طرح، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) یک میلیون تومان اقلام را برای ما ارسال کرد. هم اکنون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) متولی این پویش است؛ تا پیش از این پویش «مشق احسان» متولی نداشت.

حسینی بیان کرد: هنوز فراخوان مشارکت در این پویش را منتشر نکرده ایم. با انتشار فراخوان، مردم و نهاد‌های دیگر هم در پویش «مشق احسان» مشارکت می‌کنند. امسال سازمان صدا و سیما مانند سال‌های قبل با پویش «مشق احسان» همکاری خواهد کرد. به زودی کار تبلیغات و جمع آوری بسته‌های آموزشی برای دانش آموزان کمتربرخوردار، آغاز می‌شود و تا چهل روز ادامه دارد.  پس از آن در اواخر شهریور ماه، بسته‌های آموزشی برای دانش‌آموزان کمتر برخوردار بسته بندی و ارسال می‌شود. تلاش می‌کنیم با توجه به وضعیت اشتغال کارگران و شیوع ویروس کرونا در کشور، این بسته‌های آموزشی در اختیار تعداد بیشتری از دانش‌آموزان قرار بگیرد.

انتهای پیام/ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار