مردم عوارض خود را به موقع پرداخت کنند

رییس شورای شهر هشترود از مردم این شهر خواست تا با پرداخت به موقع عوارض، شهرداری را در اجرای طرح‌ها و خدمات‌رسانی یاری کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،محمدرضا قهرمان پور رییس شورای شهر هشترود  روز سه شنبه در جلسه شورای شهر هشترود با اشاره به افزایش هزینه، اظهار کرد: تداوم خدمات رسانی و اجرای طرح‌های عمرانی منوط به پرداخت به موقع عوارض شهرداری از سوی مردم است.

او همچنین از تشکیل اکیپی متشکل از اعضا شورا و کارشناسان شهردای برای بازدید از مناطق مختلف شهر و احصا مشکلات شهری خبرداد و گفت: این اقدام در راستای توزیع عادلانه خدمات در مناطق شهری است.

محمد رضا شقاقی پور نایب رییس شورای اسلامی شهر هشترود نیز گفت: موانع و معضلات پروژه‌های عمرانی باید بررسی شده و تمهیداتی برای رفع آن‌ها اندیشیده شود.

اوخاطر نشان کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام از جمله بازارچه قدیمی، آسفالت محلات و ساماندهی سید دره سی از خواسته‌های مردم است و خود مردم نیز آماده مشارکت در اتمام این طرح‌ها هستند.

او  اظهار داشت: با توجه به مشکلاتی که طولانی شدن پروژه‌ها برا شهروندان دارد، برنامه ریزی‌ها باید به گونه‌ای باشد که طرح‌ها در کوتاهترین زمان ممکن تکمیل و به بهره برداری برسند.

افتتاح چهار خانه مددجویی با همت بسیج سازندگی سپاه در هشترود

چهار باب خانه محروم ویژه مددجویان تحت پوشش بهزیستی از سوی بسیج سازندگی افتتاح و در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

این خانه‌ها در روستا‌های اوشندل، اکیزگنبدی، تارقلی و خلیفه کندی حاتم ساخته شدند.

سرهنگ رضا مهدوی مسوول بسیج سازندگی هشترود هم گفت: این خانه‌ها در متراژ‌های ۶۰ متری و در مجموع با هزینه ۳۰۰ میلیون تومان ساخته شده است.

او افزود: برای ساخت این خانه مددجویی بیش از ۶ میلیون تومان وام بلاعوض از سوی بسیج سازندگی هشترود و ۵۰ میلیون تومان از محل تسهیلات بهزیستی هشترود پرداخت شده است.

او  گفت: بسیجیان در قالب اردو‌های جهادی و تلاش‌های شبانه‌روزی این واحد‌های مسکونی را در مدت پنج ماه احداث کرده اند.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار