مدیرکل پست خراسان رضوی:

خراسان رضوی به قطب پستی درکشور پیوست

مدیرکل پست خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی به قطب (هاب) پستی درکشور پیوست.



به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید احمد موسوی مدیرکل پست خراسان رضوی گفت: از ۱۳ مردادماه خراسان رضوی به هاب منطقه‌ای در کشور پیوست و درحال حاضر ایران به ۵ هاب پستی منطقه‌ای مجهز شد.
 
او افزود: قبلا تنها تهران دارای هاب پستی بود و تمامی مرسولات می‌بایست از طریق تهران به دیگر استان‌ها ارسال می‌شد، ولی در ایام عید امامت و ولایت ۴ نقطه از کشور از جمله مشهد، تبریز، اصفهان، همدان به هاب پستی پیوست.
 
مدیرکل پست خراسان رضوی ادامه داد: با این مهم ارسال مرسولات پستی از ۱۷ بار دست به دست شدن به ۹ بار کاهش پیدا کرد و زمان ارسال مرسولات ۲۴ ساعت کم شد و از آن طرف با راه اندازی هر هاب پستی زمینه اشتغال ۱۰۰ نفر نیز در کشور فراهم شد.


افزایش ۱۵۰ درصدی ترافیک بسته‌ها و امانات پستی در ایام کرونا

 
موسوی بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا اگرچه ۳۰ نفر از پرسنل ادارات پست استان مبتلا به کرونا شدند، ولی این ویروس باعث افزایش ۱۵۰ درصدی بسته‌ها و امانات پستی شد.

بیشتر بخوانید

او تصریح کرد: خوشبختانه مردم به توصیه‌های مسئولان بهداشتی و ستاد مقابله با کرونا توجه کردند و بااعتماد به خادمین خود در ادارات پست بسته‌ها و امانات خود را از طریق شرکت پست ارسال کردند و میزان استقبال مردم به پست به شدت افزایش پیدا کرد.


کارت‌های ملی به دفاتر پیشخوان واگذار شده است

 
مدیرکل پست خراسان رضوی تاکید کرد: با پایان یافتن قرارداد ثبت احوال با شرکت پست دیگر پست متولی ثبت نام و یا تحویل کارت ملی نیست و مردم می‌بایست از طریق دفاتر پیشخوان اقدام به ثبت نام و یا تحویل کارت ملی خودکنند.


خبرنگاران پیغام رسانان جامعه هستند

 
موسوی با تبریک ۱۷ مردادماه روز خبرنگار و یاد و خاطره شهدای خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران به نوعی همکاران ما شرکت پست هستند چرا که ما در شرکت پست پیغام رسان نامه‌های مردم به اقصی نقاط کشور و دنیا هستیم و خبرنگاران پیغام رسان خدمات نظام به مردم می‌باشند.
 
انتهای پیام// م.ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.