جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش:

وحدت نیروهای مسلح به خوبی در نمایشگاه ترسیم شده است

امیر نعمتی گفت: وحدت نیروهای مسلح به خوبی در نمایشگاه دائمی دفاع مقدس مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس فارس ترسیم شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرتیپ ستاد امیر نوذر نعمتی امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه دائمی دفاع مقدس مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس فارس که در ‌اداره کل حفظ آثار و نشرارزش‌های دفاع مقدس ایجاد شده است, گفت: جلسه‌ای در ستاد کل سپاه با حضور فرماندهان ارشد ارتش و سپاه برگزارشده و جلساتی نیز در این خصوص برای تدوین برنامه‌های بزرگداشت چهل سالگی با وحدت نیروهای مسلح صورت می‌گیرد.

نعمتی با بیان اینکه وحدت نیروهای مسلح به خوبی در نمایشگاه ترسیم شده است، بیان کرد: افتخارات دوران دفاع مقدس در نمایشگاه به خوبی نمایش داده شده است.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری سلامی ایران با بیان اینکه افتخارات دوران دفاع مقدس استان در نمایشگاه دائمی دفاع مقدس به خوبی نمایش داده شده است گفت: یکی از موارد قابل لمس در این نمایشگاه نمایش وحدت نیروهای مسلح و ترسیم این وحدت است.

او با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست اظهار داشت: ابتکار و کار بسیار شایسته‌ای توسط اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس در برپایی و ترسیم این نمایشگاه دفاع مقدس صورت گرفته است که یکی از موضوعات قابل لمس در این نمایشگاه ترسیم وحدت نیروهای مسلح می‌باشد که به خوبی و شایسته این موضوع و افتخارات و دستاوردهای دوران دفاع مقدس به نمایش در آمده است.

امیر نعمتی تصریح کرد: تلاش بسیار زیادی در برپایی این نمایشگاه در چهل سالگی دفاع مقدس صورت گرفته است که سیر مراحل مختلف دوران قبل از انقلاب، انقلاب و دفاع مقدس به نحوه زیبا ترسیم و بیان شده که هر بیننده‌ای را می تواند نسبت به اتفاقات صورت گرفته آشنا و اگاه کند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: این نمایشگاه هرکسی را وارد فضای دوران دفاع مقدس می کند و بخش و حوزه‌های مختلف دوران دفاع مقدس را نشان می دهد و این کار شایسته و ارزشمندی است که می تواند نسل جوان را با دستاوردهای دوران دفاع مقدس آشنا کند.

در این بازدید سرهنگ پاسدار سعید کوشکی جهرمی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس با تشریح اقدامات صورت گرفته در نمایشگاه دائمی دفاع مقدس گزارشی در خصوص راه‌اندازی این مرکز فرهنگی و تدوین دانشنامه دفاع مقدس استان فارس ارائه داد.

فرمانده ارشد آجا در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد و فرماندهان یگان‌های ارتش استان در این بازدید جانشین نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران را همراهی می‌کردند.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار