آزادی ۲۹مددجوی جرایم غیرعمد در کرمان

رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: در آستانه عید غدیر، ۲۹مددجوی جرایم غیرعمد به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

آزادی ۲۹مددجوی جرایم غیرعمد در کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، یدالله موحد رییس کل دادگستری استان کرمان از آزادی ۵۰ مددجوی جرایم غیرعمد در دهه ولایت و کرامت خبر داد و گفت: از این تعداد ۲۹ نفر در آستانه عید غدیرخم آزاد شدند.

 موحد در آیین آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در استان کرمان با حضور رییس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور افزود: در اجرای تفاهم نامه بین سازمان زندان‌ها و بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ۵۰ میلیارد تومان از سوی این بنیاد برای آزادی زندانیان اختصاص یافت که بیشتر آن برای آزادی این افراد از این محل تامین شده است.

او افزود: مجموع بدهی ۲۹ مددجوی آزاد شده از زندان کرمان افزون بر ۲۴ میلیارد تومان بوده که بخشی از آن با گذشت شکات و توان پرداخت مددجو تامین شده و در نهایت این افراد با پرداخت ۷۹۰ میلیون تومان از محل تفاهم نامه با بنیاد مستضعفان و ۵۳۳ میلیون تومان از سوی ستاد دیه استان کرمان آزاد شده اند.

رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: با عفو رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت عید غدیر، افزون بر دوهزار نفر در سطح کشور از زندان آزاد شده اند که از این تعداد ۱۸۷ مشمول مربوط به استان کرمان است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار