رئیس جمعیت هلال احمر کشور برای بهره برداری از چند طرح به نیشابور سفر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،کریم همتی رئیس جمعیت هلال احمر کشور در این سفر  از طرح‌های توسعه شرکت کشت وصنعت هلال نیشابور، شامل؛ پرواربندی هزار راسی گاونر، گوساله داری  انفرادی ۴۰۰ راسی، شیر دوشی ۷۲ واحدی تمام اتوماتیک تولید ملی بهره برداری خواهد کرد.بیش از ۴ میلیارد تومان برای این طرح‌ها هزینه شده است.
 
کریم همتی رییس جمعیت هلال احمر کشور در حاشیه مراسم بهره برداری از این طرح‌ها گفت: هلال احمر دارای سه هلدینگ در کشور است که یکی از آن‌ها مجموعه کشت و صنعت هلال نیشابور است، این گاوداری دارای ۳۴۰۰ راس گاو است که حدود ۶ درصد شیر شهرستان نیشابور را تولید می‌کند.

او با اشاره به اینکه یکی از روش‌های شفاف سازی درآمد این مجموعه ها، ورود در بورس کالاست، افزود: مقرر گردیده است برای شفاف سازی هزینه ها، این مجموعه‌ها را در بورس کالا قرار دهیم تا مردم بهتر در جریان عملکرد این مجموعه‌ها قرار بگیرند.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور ادامه داد: هلال احمر دارای ۲۴۰۰ هکتار زمین در کشور است که طبق برنامه ریزی انجام شده، بنا داریم تا سود این مجموعه‌ها در خودِ هر شهرستان هزینه شود.

همتی بیان کرد: ۱۷۰۰ خانه هلال در کشور وجود دارد که این خانه‌ها با هدف آموزش روستاییان و همچنین کمک رسانی هر چه سریعتر به مصدومان حوادث و سوانح راه اندازی شده که از این تعداد هشت خانه هلال در روستا‌های شهرستان نیشابور افتتاح شده است و در هفته دولت و با مشارکت روستاییان ۲۰ خانه هلال دیگر در این شهرستان راه اندازی می‌شود.


انتهای پیام//ر. ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.