مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی سمنان خبر داد؛

توزیع الکترونیکی گاز مایع و نفت سفید در استان سمنان

علی اکبر عرب عامری گفت: از امروز بیستم مردادماه، گاز مایع و نفت سفید در استان سمنان به صورت الکترونیکی توزیع می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی اکبر عرب عامری مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان سمنان در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اعلام این خبر گفت: این طرح به منظور نظارت دقیق و کنترل عرضه سوخت اجرا می‌شود.

او با بیان اینکه خانوار‌ها و واحد‌های صنعتی، کشاورزی و مرغداری‌هایی که گاز طبیعی ندارند، مشمول این طرح می‌شوند افزود: در حال حاضر ماهانه ۲ هزار تن گاز مایع در استان عرضه می‌شود که بر اساس آمار‌ها و برآورد‌های انجام شده ۲۵ در صد از این میزان، نیاز واقعی استان سمنان است.

مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان سمنان گفت: مابقی به مصرف خود‌روهای گاز سوز غیر استاندارد می رسد که باید مدیریت شود.

عرب عامری اجرای طرح رایگان دوگانه سوز کردن تاکسی‌ها و وانت بار‌ها در استان را یاد آور شد و گفت: ۲ کارگاه در شهر‌های سمنان و شاهرود فعال است که سی ان جی سوز کردن خودرو‌ها در آن‌ها انجام می شود.

او با بیان اینکه متقاضیان با ثبت نام در سامانه سی ان جی می توانند از این خدمات رایگان استفاده کنند گفت: در مرحله اول این طرح برای تاکسی‌ها و وانت بار‌ها و در مرحله بعدی برای آژانس‌ها و خودرو‌های مسافربر عمومی اجرا می‌شود.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار