لحظه وحشتناک برخورد جت اسکی به گردشگران

برخورد جت اسکی به گردشگران در ساحل دریا موجب کشته شدن یکی از آن ها و زخمی شدن دو تن دیگر شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، از کنترل خارج شدن یک جت اسکی و ورود آن به محوطه رستوران ساحلی در سواحل مکزیک منجر به کشته و زخمی شدن سه نفر شد. در این حادثه که روز جمعه و در ساحل «اِل مِدانو» در منطقه «کابو سان لوکاس» رخ داد یک دست فروش محلی کشته و دو گردشگر نیز به شدت زخمی شدند.

این جت اسکی پس از خارج شدن از آب به یکی از میز‌ها برخورد کرده و موجب زخمی شدن دو گردشگر شد. هویت دست فروش کشته شده، «آلساندرو گارسیا دلاروزا» اعلام شده است. همچنین دو گردشگر حادثه دیده نیز به بیمارستان منتقل شدند.


بیشتر بخوانید


ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته رستوران ساحلی تهیه شده چگونگی وقوع این حادثه را نشان می‌دهد. در این ویدئو در حالی که تعدادی از گردشگران به دور میز‌های کنار ساحل نشسته‌اند و تعدادی نیز ایستاده سرگرم تماشای ساحل هستند، مشاهده می‌شوند. لحظاتی بعد ناگهان یک جت اسکی که با سرعت زیادی به سمت خشکی در حرکت است در مقابل چشمان وحشت زده گردشگران ظاهر می‌شود. در حالی که گردشگران در تلاش برای فرار بودند جت اسکی وارد خشکی شده و شدیدا با میزی که در محوطه رستوران قرار داشت برخورد کرد.

هنوز از سرنوشت دو گردشگر که در این حادثه زخمی شدند گزارشی منتشر نشده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.