رئیس کل دادگستری فارس:

بسیج ادارات به ترویج حجاب و کارآمدسازی نظام اداری ورود کند

رئیس کل دادگستری فارس با اشاره به اهمیت رعایت حجاب در آموزه‌های اسلام، گفت: باید توجه بیشتری به مسائل عفاف و حجاب در ادارات شود و سازمان بسیج ادارات نیز می‌تواند به این قضیه ورود و نقش ایفا کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر فارس، حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی در دیدار با رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر فرا رسیدن عید سعید غدیر را گرامی داشت و گفت: عید غدیر یکی از مهم‌ترین اعیاد اسلامی است و تقریباً بر هیچ عیدی به اندازه غدیر تأکید نشده است.

او، اهمیت توجه به آموزه‌های اسلامی از جمله رعایت حجاب اسلامی را در ادارات یادآور شد و افزود: باید توجه بیشتری به مسائل عفاف و حجاب در ادارات شود و سازمان بسیج ادارات نیز می‌تواند به این قضیه ورود و نقش ایفا کند.

رئیس کل دادگستری فارس همچنین به نقش بسیج ادارات در کارآمدسازی نظام اداری پرداخت و عنوان کرد: بسیج ادارات بازوی خوبی برای مدیران دستگاه ها در جهت خدمت‌رسانی مضاعف به مردم هست که مدیران باید از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده ببرند.

موسوی همچنین به ارائه گزارشی از وضعیت پرونده‌های قضایی استان پرداخت و گفت: بیشترین جرمی که در استان فارس رخ می‌دهد، توهین است که به نظر می‌رسد در این زمینه باید یکسری کارهای فرهنگی انجام داد و مسلماً بسیج ادارات می‌تواند اقدامات فرهنگی متناسب در ارتباط با ترویج اخلاق میان کارمندان انجام دهد.

رئیس کل دادگستری فارس همچنین اهمیت توجه به فضای مجازی را متذکر شد و ادامه داد: بسیج ادارات در زمینه فضای مجازی ورود کند زیرا نباید این میدان را برای دشمنان خالی نگه داریم.

او با تأکید بر اینکه باید مطالب آموزشی، فرهنگی و اجتماعی و اخلاقی به خصوص در حوزه خانواده را به‌صورت گسترده در جامعه و فضای مجازی نشر دهیم، گفت: البته در این زمینه می‌توان هم‌اندیشی‌های مختلف با سازمان‌ها و ادارات مختلف برگزار کرد تا بتوانیم از ظرفیت آنان بهره جوییم.

جواد قناعتی، رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر فارس نیز در این نشست، هدف از این دیدار را اعلام آمادگی جهت هرگونه همکاری با دستگاه قضا برشمرد و گفت: با ظرفیتی که سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه دارد، مسلماً می‌تواند یاریگر دستگاه قضا در انجام رسالت‌ها و وظایفش باشد.

او با بیان اینکه سازمان بسیج ادارات در تمام ادارات و دستگاه‌های مختلف پایگاه دارد، گفت: سازمان بسیج ادارات رسالت‌های مختلفی را دنبال می‌کند که از جمله آن‌ها می‌توان به بحث توانمندسازی کارکنان و سالم‌سازی سیستم اداری با استفاده از ظرفیت‌های مختلف اداری و قضایی اشاره کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار