سردار معروفی:

سالگرد «حاج قاسم سلیمانی» به مدت ده روز در کرمان برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از برگزاری سالگرد سردار سپهبد "شهید حاج قاسم سلیمانی" به مدت ده روز در کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در همایش نقش رسانه در مکتب حاج قاسم که در موزه دفاع مقدس برگزار شد، گفت: کنگره بزرگداشت سردار سلیمانی همزمان با سالگرد شهادت این شهید بزرگوار برگزارمی شود.

او افزود: این کنگره در تهران برگزارمی شود، اما مراسم سالگرد سید شهدای مقاومت در استان کرمان به مدت ده روز برگزارمی شود.

سردارمعروفی تصریح کرد: از روز‌های آتی برنامه ریزی برای برگزاری سالگرد سید شهدای مقاومت و سید شهدای ثارالله کرمان آغاز می‌شود.

او بیان داشت: استان کرمان به عنوان استان زادگاه حاج قاسم به بهترین شکل بایستی این سالگرد را برگزارکند.

فرمانده سپاه ثارلله استان کرمان تأکید کرد: باید روی کارکرد مکتب حاج قاسم کار شود و برای این کار نیاز به کمک جدی رسانه‌ها برای شناخت این مکتب داریم.

سردارمعروفی با اشاره به اینکه مکتب حاج قاسم، مکتب عشق به قرآن و اهل بیت و عشق به وطن و ناموس پرستی است، گفت: حاج قاسم برای ناموس ایران ارباً اربا شد و نگذاشت، دست جانیان تاریخ که ایزدی‌های عراق را غارت کردند به دست ناموس ایرانی برسد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه مکتب حاج قاسم، مکتب ارزش‌های انسانی و مراقبت از یکدیگر است، تاکید کرد: مکتب حاج قاسم، مکتب مچ گرفتن نیست، بلکه مکتب دست گرفتن در ذیل مکتب امام است.

سردارمعروفی افزود: کرمان قله و سرچشمه سرازیری مکتب است و رسانه‌های کرمان باید به زیباترین شکل، این مکتب را تشریع و تبیین کند.
او با اعلام اینکه در هیچ کجای دنیا، یک سرلشکر نظامی که عارف به تمام معنا باشد را نمی‌بینید، تصریح کرد: حاج قاسم معادلات جهانی را بهم زده بود.

سردار معروفی با بیان اینکه بیشترین کسانی که می‌توانند موضوع و محور‌های این مکتب را ساری و جاری کنند، رسانه‌های زیبا اندیش و زیبا کردار هستند، بیان داشت: به گفته‌ی حاج قاسم اگر با ولایت باشیم هیچ کس نمی‌تواند در سد اتحاد ما رخنه کند.

او اظهارداشت: درتمام حوزه‌های ملی و اقتصادی، چشم حاج قاسم به ولایت بود.

فرمانده سپاه ثارالله استان گفت: هفته آینده احکامی در خصوص مکتب حاج قاسم صادر می‌شود.

او افزود: مکتب حاج قاسم از کرمان به گستره استان، کشور و جهان اسلام سرازیر می‌شود.

سردارمعروفی تصریح کرد: اگر بخواهیم این مکتب مقدس را رسانه‌ای کنیم، مسئولیت سنگینی بر دوش ماست، چرا که حاج قاسم نه تنها سید شهدای مقاومت است که سیدشهدای لشکر ثارالله کرمان است.

او بیان داشت: امروز دشمن در تلاش است تا مقاومت را از کشور‌های اسلامی بگیرد و در اتفاقی که در لبنان رخ داده در تلاش برای همین قضیه هستند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: جز رسانه ها، کسی نمی‌تواند برجریان تحریف غلبه کند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار