بابایی کارنامی در صحن علنی:

جوانگرایی بهترین برنامه مدرس خیابانی برای اداره وزارت صمت است

نماینده مردم ساری در مجلس از جوانگرایی و حمایت از تشکل‌های کارگری به عنوان بهترین برنامه مدرس خیابانی جهت اداره وزارت صمت یاد کرد.

جوانگرایی بهترین برنامه مدرس خیابانی برای اداره وزارت صمت استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی بابایی کارنامی، نماینده مردم ساری در  جلسه علنی امروز (چهارشنبه، ۲۲ مرداد) مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده موافق در خصوص برنامه‌های حسین مدرس خیابانی برای اداره وزارت صنعت، معدن و تجارت خطاب به نمایندگان مخالف گفت: مدرس خیابانی نباید امروز در مورد سیاست‌های کلان اقتصادی پاسخ دهد، شما سوال از رئیس جمهور را مطرح کردید، چرا وی را به گرو گرفته‌اید.

وی تصریح کرد: مدرس خیابانی از ابتدای فعالیتش به عنوان سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت از تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و اتاق بازرگانی حمایت کرده و پیوسته پای کار صنعت بوده است. وی طرفدار واردات صفر نیست ضمن این که مباحث تراز تجاری در کشور مهم است.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: وزیر صنعت، معدن و تجارت باید پاسخگوی مشکلات حوزه صنعت باشد، اما مدرس خیابانی هنوز وزیر نشده است و امروز از جایگاه حقیقی به ما پاسخ داده و از فردا که چنانچه انتخاب شود به عنوان وزیر این وزارتخانه باید پاسخگو باشد.

بابایی کارنامی خطاب به نمایندگان مجلس خاطر نشان کرد: اشتباه نکنید ما زمان نداریم و حتی اگر یک روز یا یک ساعت وزارت صنعت، معدن و تجارت بدون متولی بماند خیانت است، آن هم در شرایطی که ما این دغدغه را داریم ضمن اینکه مخالف تورم و اشرافی‌گری هستیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم خطاب به نمایندگان مجلس اظهار کرد: اگر صنعت خودرو و فولاد دارای مشکل است باید به این نکته توجه کنیم که مافیای آنها کسانی هستند که از بیرون شما را مدیریت می‌کنند و برای ارائه سند خودرو و فعالیت‌های ایران خودرو تلاش می‌کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار