امشب؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در آزمون دانشنامه دندانپزشکی

مهلت ثبت نام و ویرایش اطلاعات برای داوطلبان آزمون دانشنامه/ گواهینامه دندانپزشکی ساعت ۲۴ امشب (۲۳ مرداد) به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، آزمون کتبی گواهینامه/ دانشنامه رشته‌های تخصصی دندانپزشکی در سال ۹۹ روز دوشنبه ۲۱ مهرماه ۹۹ و آزمون شفاهی در روز‌های سه شنبه تا پنجشنبه ۲۲ تا ۲۴ مهرماه ۹۹ برگزار می‌شود.

مهلت ثبت نام و ویرایش اطلاعات برای داوطلبان آزمون دانشنامه/ گواهینامه دندانپزشکی سال ۹۹ از ۲۱ مرداد آغاز شد و ساعت ۲۴ امشب ( ۲۳ مرداد) به پایان می‌رسد.

ثبت نام و ارسال مدارک آن دسته از داوطلبان که موفق به ثبت نام اولیه در آزمون رشته‌های تخصصی دندانپزشکی نشده اند در فرصت تعیین شده، فراهم است. داوطلبان همزمان ملزم به ثبت نام از طریق سامانه توزیع نیروی انسانی، تعهدات و خدمات قانونی به نشانی ibligat.behdasht.gov.ir نیز هستند.

همچنین هزینه ثبت نام برای افرادی که برای نخستین بار در آزمون گواهینامه یا دانشنامه رشته‌های تخصصی دندانپزشکی در سال ۹۹ شرکت می‌کنند یک میلیون ریال (۱۰۰ هزار تومان) و برای افرادی که برای دومین بار در آزمون شرکت می‌کنند ۲ میلیون ریال (۲۰۰ هزار تومان) و برای افرادی که برای سومین بار یا بیشتر در آزمون شرکت می‌کنند ۴ میلیون ریال (۴۰۰ هزار تومان) است.

مدارک لازم برای ثبت نام اینترنتی شامل تصویر اسکن شده از عکس ۳×۴ رنگی داوطلب و تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی است. مدارک لازم برای ثبت نام دانش آموختگان خارج از کشور شامل تصویر اسکن شده از عکس ۳×۴ رنگی داوطلب، تصویر اسکن شده از معرفی نامه مرکز خدمات آموزشی جهت شرکت در آزمون، تصویر اسکن شده از صفحات اول و دوم شناسنامه، تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار