رهبر معظم انقلاب:

فکری صحیح و عملی به حال کنکور بکنید

صفحه اینستاگرامی نوجوان، منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‎الله خامنه‎ای، ویدئویی از بیانات ایشان در ارتباط با کنکور منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کنکور، مهم‎ترین آزمون شناخته شده در کشور و حساس‎ترین نقطه زندگی جوانانی است که سال‎ها برای موفق پشت سر گذاشتن آن، تلاش می‎کنند و این تلاش‎ها و نگرانی‌ها معمولا در سال‎ آخر با اضطراب و نگرانی بیش از حد درمورد نتیجه نهایی کنکور آمیخته شده و آثار مخربی را در جوانان ایجاد می‎کند.

این روزها نیز به دلیل شیوع کرونا، غیر پیش‌بینی بودن آن در آینده و نداشتن تدبیر و برنامه اساسی از طرف برخی مسئولین در ارتباط با برگزاری یا عدم برگزاری کنکور، استرس و نگرانی‎ داوطلبان کنکوری چندین برابر افزایش پیدا کرده و بلاتکلیفی نیز به آن اضافه شده است، به همین منظور شاید زمان مناسبی باشد تا مسئولین مربوطه فکری اساسی و عمقی به حال غول کنکور و پیامدهای آن بکنند.

صفحه اینستاگرامی نوجوان، منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری، که در حوزه امور مربوط به جوانان و نوجوانان فعالیت می‎کند، ویدئویی از بیانات ایشان در ارتباط با کنکور را منتشر کرده که امید است مورد توجه مسئولین نیز قرار گرفته و این فرمایش رهبر انقلاب جهت رفاه حال جوانان کشور مورد بررسی واقع شود.

"تماشایی؛ مسئله کنکور
‌ پیگیری کنکوری مقام معظم رهبری...
‌ باید یک فکر صحیح، عمیق و عملی کرد
"


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ف
۲۱:۰۱ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
هر کاری که برای کنکور میکنید نا درست و از روی بی منطقی است چه دلیلی دارد که کنکور را سه دفترچه ای کردهاین اصلا درست نیست شاید یک دانش آموز اصلا نخواهد زیست و ریاضی جواب بدهد باید اسیر باشد تا دفترچه ی شیمی و فیزیک را دریافت کند درحالی که تمام انرژی اش تمام شده ؟ پشت این تصمیمات بی ارزش شما چه کسی نشسته . لطفاً شرایط کنکور را به ده سال قبل برگردانید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۵ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
کنکور مزخرف ترین راه برای ورود به دانشگاه،شما مستعد هم که باشی اما سال کنکور با بیماری جسمی یا روانی یا اتفاق بد تو خانواده روبه رو بشی این امتحان باختی طرفداران کنکور تو ایران فقط قبولی های پزشکی و دندان و دارو اند چون متاسفانه جامعه شرایطی را ایجاد کرده که این احساس خود برتر بینی تو این رشته ها بالا بره هم از نظر شغلی هم جایگاه اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۷ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
من الان چهار شب از غصه نخوابیدم تو رو خدا اخرین امیدمون شمایید اگه اتفاقی بیفته فاجعه به بار میاد
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۰۵:۴۲ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
من 4 سال پشت کنکورم با اینکه جزئی از شاگردان ممتاز بودم. در نتیجه امتحان به نام کنکور که بخای به وسیلش مقدار هوش و استعداد مردم رو بسنجی این کاملاً اشتباهه. امیدوارم کنکور حذف بشه مثل بقیه ی کشورها. هیچ سودی برای ما دانش آموزان نداره فقط عمرمون به باد رفت. هر چه میخونم هم نتیجه نمیگیرم. با اینکه پارسال رتبه ی دولتی آوردم و فرهنگیان مجاز شدم اما دانشگاه منو قبول نکرد این چه مزخرفاتیه که تمام نشدنیه. لطفاً یه کاری برای این امتحان لعنتی بکنید. قبل از اینکه کرونا ما رو میکشه مطمئن باشید استرس مارو کشته صد درصد خیالتون راحت باشه
United States of America
...
۱۱:۰۱ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
وقتی بلد نیستی نتیجه نمیگیری . رتبه یک بشو بعد ببین دانشگاه میخوادت یا نه