بازگشت ۲۵ واحد صنعتی تعطیل استان به چرخه تولید

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد: ۲۵ واحد تولیدی-صنعتی راکد و تعطیل به چرخه تولید باز می‌گردد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حشمت الله صمیمی‌دوست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده ۲۵ واحد تولیدی-صنعتی راکد و تعطیل به چرخه تولید باز می‌گردد.
 
صمیمی‌دوست افزود: زیر ساخت‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان توسعه می‌یابد.
 
صمیمی‌دوست بیان کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی مشکلات زیرساختی شهرک‌ها را بررسی کرده و باتوجه به شعار سال، زیر ساخت‌ها تامین و اگر شهرکی مشکل دارد به رفع مشکلات آن‌ اقدام می شود.

صمیمی‌دوست گفت: در حقیقت اگر سرمایه گذاران قبلی قصد ادامه فعالیت یا سرمایه گذاری ندارند براساس قوانین موجود شرکت شهرک‌های صنعتی اقدام شود.
 
او با تاکید بر اینکه یکی از مهم‌ترین مباحثی که مورد بررسی قرار گرفت، احیای واحد‌های راکد استان بود، گفت: سازمان صمت و شرکت شهرک‌های صنعتی در سال جاری هدفگذاری کردند که ۲۵ واحد راکد را احیا کنند.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحم خواستار طرح هفتگی مشکلات ۵ واحد در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید از سوی سازمان صمت شد و افزود: به صورت هفتگی مشکلات این واحد بررسی و برای رفع آن‌ها اقدام می‌شود.
 
صمیمی با اشاره به اینکه بعضی شهرستان‌ها فاقد شهرک و نواحی صنعتی هستند، بیان کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی موظف بوده وضعیت شهرستان‌هایی که فاقد ناحیه و شهرک‌های صنعتی بوده را در دستور کار قرار دهد.

صمیمی افزود: باتوجه به اینکه بخش مهمی از استان در حقیقت در حوزه شورای هم خانواده صنعت معدن و تجارت قرار دارد مقرر شد که این شورا مسائل را به صورت مستمر و با جدیت بیشتری پیگیری کند تا شاهد توسعه اقتصادی در سطح استان باشیم.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.