شرایط تحصیل همزمان در دو رشته برای ورودی‌های ۹۸ شریف اعلام شد

دانشجویان کارشناسی ورودی ۹۸ دانشگاه شریف بر اساس آیین‌نامه وزارت علوم تا پیش از آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ برای درخواست تحصیل همزمان در دو رشته فرصت دارند.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، دانشجویان کارشناسی ورودی ۹۸ بر اساس آیین‌نامه‌ وزارت علوم تنها تا پیش از آغاز نیم‌سال سوم تحصیل خود یعنی تا پیش از آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ برای درخواست تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه شریف فرصت دارند.

واجدین شرایط بر اساس آیین‌نامه‌ وزارت علوم عبارت‌اند از رتبه‌های برتر کنکور و دارندگان مدال طلای کشوری المپیاد که از نظر معدل جزو ۱۰ درصد برتر دانشکده‌ خود باشند.

دانش‌جویان علاقه‌مند و واجد شرایط می‌توانند برای ثبت درخواست خود به دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه مراجعه یا درخواست خود را از طریق ایمیل به نشانی htso@sharif.ir ارسال کنند.

همچنین مهلت ثبت درخواست برای دانشجویان ورودی ۹۷ و ۹۵ و ماقبل به پایان رسیده است. با این حال دانشجویان ورودی ۹۶ بر اساس قوانین قبلی وزارت علوم همچنان می‌توانند در صورت احراز شرایطی نظیر معدل کل بالاتر از ۱۷ تا پیش از آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ ثبت درخواست کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار