کاهش ۳۵ درصدی آمار تلفات جاده‌ای استان یزد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد از کاهش ۳۵ درصدی آمار تصادفات و تلفات جاده‌ای استان در چهارماهه‌ی نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال خبرداد.

صادقیان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محسن صادقیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد در جلسه کمیته ایمنی، حمل و نقل و سوانح جاده‌ای استان با حضور مدیران دستگاه‌های مرتبط، بر لزوم تشکیل و تکمیل بانک اطلاعاتی تلفات جاده‌ای بر بستر GIS تأکید کرد.

او همچنین تکمیل اطلاعات مکانی تصادفات جاده‌ای، تکمیل فرم‌ها و صحیح بودن اطلاعات داخل فرم‌ها را خواستار شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گفت: برای هر کدام از تصادفات فوتی چهار ماهه ابتدای سال ۹۹، فرم‌های ارائه شده از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از سوی کمیته‌ای متشکل از نماینده این اداره کل، پلیس راه و دفتر فنی استانداری تکمیل و در جلسه آینده کمیته ایمنی، حمل و نقل و حوادث جاده‌ای ارائه شود.

در این جلسه گزارشی از پیاده سازی اطلاعات تصادفات فوتی، جرحی و خسارتی محور‌های مواصلاتی استان، بر بستر GIS از سوی اداره کل حمل و نقل جاده‌ای استان ارائه شد.

در این گزارش میزان خطا‌های مکانی، ثبت شده اطلاعات تصادفات مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و بر کاهش این خطا‌ها با ثبت اطلاعات مکانی تصادفات توسط پلیس راه استان تاکید گردید.

در ادامه نشست گزارشی از میزان تلفات و تصادفات جاده‌ای و مقایسه چهار ماهه امسال با مدت مشابه پارسال، ارائه شد که آمار ارائه شده کاهش ۳۵ درصدی تلفات جاده‌ای را نشان می‌دهد.

همچنین گزارش ارائه شده از سوی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان درخصوص پوشش ارتباطی در راه‌های استان نشان داد، که ۹۷ درصد از سطح شبکه راه‌های برون شهری استان دارای پوشش ارتباطی تلفن همراه هستند.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.