مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد گفت: تعامل، همت و سرعت عمل راهداران سبب موفقیت آن‌ها در خدمت رسانی می شود.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، علی علیخانی مدیر‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد در مراسم گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری، گفت: از پارسال تاکنون کشورمان با یکسری حوادث و اتفاقات روبرو شد که خوشبختانه با برنامه ریزی مناسب و تعامل، سرعت عمل و تلاش شبانه روزی راهداران سبب موفقیت آن‌ها در میادین خدمت رسانی شد.

او به اجرای مطلوب طرح راهداری زمستانه پارسال اشاره کرد و افزود: اگرچه بنابر گزارش‌های اداره کل هواشناسی استان یزد بارش باران پارسال، طی ۵۰ سال اخیر بی سابقه بود، اما با تلاش‌های شبانه روزی و بدون وقفه عوامل راهدای، اختلالی در روند خدمات رسانی به هموطنان بوجود نیامد.

علیخانی ادامه داد: طرح نوروزی امسال نیز به بهترین نحو اجرا شد و ماحصل آن کاهش ۶۲ درصدی تلفات جاده‌ای استان یزد و کسب رتبه اول این استان در کاهش تلفات جاده‌ای بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد در ادامه به انتخاب استان یزد به عنوان معین استان‌های خوزستان و لرستان برای امداد رسانی و یاری مردم سیل زده این استان‌ها اشاره و تصریح کرد: در مدت اعزام نیروها، ماشین آلات و تجهیزات راهداری استان به مناطق سیل زده، خدمات ارزشمندی به هموطنان سیل زده کشور ارائه شد.

علیخانی گفت: طرح راهداری تابستانه استان یزد نیز با همکاری و تعامل مناسب بین راهداران، پلیس راه و سایر دستگاه‌های امداد رسان و خدمات رسان با موفقیت به پایان رسید.

او همچنین به پیاده روی عظیم اربعین حسینی اشاره و تصریح کرد: سیل عظیم عاشقان امام حسین (ع) جهت حضور در پیاده روی اربعین حسینی امسال نسبت به پارسال با افزایش ۲/۵ برابری همراه بود، اما خدمات رسانی شبانه روزی به زائران باعث شد تا هیچگونه مشکلی در جابه جایی زائران از یزد به مرز‌های چهارگانه و بالعکس، ایجاد نشود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد ادامه داد: در دهه آخر صفر اعزام زانران به مشهد مقدس را داشتیم که با توجه به اینکه استان یزد در مرکز کشور و در یک چهارراه مواصلاتی شمال و جنوب و شرق و غرب واقع شده است این هم یکی از طرح‌های سنگینی بود که با موفقیت انجام شد.

علیخانی در پایان به ابلاغ طرح بزرگ ابرار از سوی معاونت راه‌های روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور اشاره و تصریح کرد: درحال حاضر ساخت بیش از ۵۰ کیلومتر راه روستایی با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۵ درصد در حال انجام است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.