انتصاب سرپرستان دو معاونت در جهاد دانشگاهی

دو نفر از مسئولان جهاد دانشگاهی به عنوان مدیرکل منابع انسانی و امور اداری و سرپرست دفتر امور حقوقی و قرارداد‌های جهاد دانشگاهی منصوب شدند.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدجواد شوشتری، معاون پشتیبانی و مدیریت منابع جهاد دانشگاهی با حکمی سید رضی آقاسیدی را به عنوان مدیر کل منابع انسانی و امور اداری معاونت پشتیبانی و مدیریت منابع  این نهاد منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

انتظار می‌رود با عنایت به ماهیت نهاد انقلابی جهاددانشگاهی و نقش بی‌بدیل منابع انسانی این نهاد در ترویج فرهنگ جهادی در جامعه و تحقق آرمان‌های مقدس جهاد دانشگاهی برای ارتقای فرهنگ سازمانی و نهادینه سازی ارزش‌ها و اخلاق متعالی در این نهاد همت بگمارید.

استفاده از دانش و فناوری‌های روز، برنامه‌ریزی و تلاش جهادی برای توسعه و توانمندسازی منابع انسانی، بهبود مستمر وضعیت عمومی، حرفه‌ای و رفاهی جهادگران در تعامل سازنده با همه‌ی اعضا به ویژه مدیران کل محترم ستادی معاونت و اقدام سریع، دقیق و خلاقانه با رعایت حق الناس و حقوق بیت‌المال از شما و همکاران ارجمند آن اداره کل مورد انتظار است.

معاونت پشتیبانی و سرپرستی معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی و مدیریت گروه سازماندهی ساختار و تشکیلات دفتر مرکزی از جمله سوابق اجرایی دکتر آقاسیدی، مدیرکل جدید منابع انسانی و امور اداری است.

همچنین معاون پشتیبانی و مدیریت منابع این نهاد با حکمی حبیب الله قلعه نویی را به عنوان سرپرست دفتر امور حقوقی و قراردادهای جهاددانشگاهی منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

انتظار می‌رود برای تحقق اهداف مقدس جهاددانشگاهی از هیچ کوششی دریغ نورزیده و با تعامل سازنده و موثر با تاکید بیش از پیش بر حق الناس و بیت المال دقت و سرعت در رسیدگی و ارائه مشاوره حقوقی مشارکت در تنظیم قراردادها با رعایت صرفه و صلاح جهاددانشگاهی، ایجاد سیستم پایش حقوق و آموزش مدیران جهت جلوگیری از بروز خطای احتمالی را در سرلوحه کار قرار دهید.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.