ارائه تخفیف ۵۰ درصدی برای وب سرویس استعلام نشانی کدپستی کسب‌ و کار‌های نوپا

مدیرکل جغرافیایی و اطلاعات مکانی شرکت ملی پست، گفت: وب سرویس استعلام نشانی از طریق کدپستی ده‌ رقمی، برای کسب و کار‌های نوپا با تخفیف ۵۰ درصدی ارائه می‌شود.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کاوه دولتی با اشاره به اینکه تخفیف مشخص شده برای کسب‌وکار‌های استارت‌آپی براساس اجرای طرح ایران نوآفرین و در راستای همکاری با سازمان فناوری اطلاعات و شرکت‌ها و کسب و کار‌های نوپا ارائه می‌شود، گفت: این تخفیف ۵۰ درصد و تا سقف ۲۰ میلیون ریال است.

وی با اشاره به اینکه براساس طرح یادشده و در راستای حمایت از شرکت‌های استارت‌آپی، خدمات مورد توافق با تخفیف ۵۰ درصدی ارائه می‌شود، افزود: تخفیف وب سرویس استعلام نشانی از طریق کدپستی ده رقمی، بر بستر گذرگاه خدمات عمومی دولت ارائه خواهد شد.


بیشتر بخوانید


او با تاکید بر اینکه تخفیف اعلام شده دارای محدودیت زمانی است، اظهار داشت: مدت زمان ارائه تخفیف، از زمان انعقاد قرارداد با شرکت استارت‌آپی، به مدت شش ماه است.

به گفته دولتی، در حال حاضر ۶۶ کسب و کار نوپای شناسنامه‌دار در استان‌ها شناسایی و به منظور همکاری با پست و بهره‌برداری از تخفیف یادشده، به واحد‌های اجرایی سراسر کشور معرفی شده‌اند که در صورت تمایل می‌توانند از این خدمت استفاده کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار