فارس میزبان جشنواره ملی تجارب برتر شهاب

جشنواره ملی تجارب برتر شهاب در استان فارس برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حبیب شریف مدیر عامل مجمع خیرین نخبه پرور استان فارس ، هدف از برگزاری جشنواره ملی تجارب برتر شهاب را شناسایی و هدایت استعداد‌های برتر دانست و گفت: رسالت انجام سند‌های چشم انداز ۱۴۰۴ در بخش‌های نظام تعلیم و تربیت رسمی، مدرسه در افق چشم اندازها، بخش‌های متعددی از نقشه جامع علمی کشور و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را برعهده دارد.

او، بیان کرد: برای شناسایی بهتر استعداد دانش آموزان با برگزاری اولین همایش تجارب برتر و چالش‌های برنامه ملی شهاب آموزگاران و مجریان این برنامه را در شناسایی بهتر استعداد‌ها یاری می دهیم.

 شریف، تصریح کرد: مجمع خیرین نخبه پرور استان فارس با برگزاری همایشی ملی تجارب برتر شهاب به صورت مجازی برای بیان تجربیات موفق زمینه محور‌ و پوستر فراخوان این جشنواره‌ با هدف تعامل و ارتباط بین مجریان برنامه و جمع آوری تدوین تجربیات علمی برتر بوده که در این زمینه اقدام به شناسایی استعداد‌ها کرده است.

 مدیر عامل مجمع خیرین نخبه پرور استان فارس ادامه داد: از آموزگاران و مجریان و صاحب نظران در برنامه ملی شهاب دعوت می‌شود تا تجربیات خود را به صورت آثار مکتوب، فیلم از طریق مراجعه به نشانی اینترنتی http://eform.farsedu.ir/collect/form/fillit/۴۷۹۵ ارسال کنند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار