رشد ۱۵ برابری حمل گوگرد از محصولات پالایشگاه شهید هاشمی نژاد برای صادرات

۲۲۶ هزار تن از محصولات پالایشگاه شهید هاشمی نژاد شامل گوگرد خام و تصفیه شده در ۵ ماه نخست امسال از اداره کل راه آهن خراسان بارگیری شده که نسبت به مدت مشابه پارسال رشد ۱۵ برابری داشته است.

مصطفی نصیری ورگ مدیرکل راه‌آهن خراسان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گفت: با پیگیری‌ها و هماهنگی‌های صورت گرفته و برگزاری جلسات متعدد با مدیران پالایشگاه و شرکت‌های مالک واگن، ۲۲۶ هزار تن گوگرد بارگیری و به مقاصد داخلی و صادراتی اعزام شده است.

 او در خصوص مقاصد حمل ریلی گوگرد افزود: از مجموع کل گوگرد بارگیری شده، ۲۰۱ هزار تن به مقصد بندرعباس برای صادرات و باقی به مقاصد بناب و بهاباد حمل شده است.

بیتشر بخوانید

مدیرکل راه‌آهن خراسان ادامه داد: با توجه به اهداف راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در خصوص حمل بار‌هایی با تناژ بالا و مسافت طولانی، حمل محموله صادراتی پالایشگاه شهید هاشمی نژاد به مقصد بندرعباس، گامی مهم در راستای تحقق این اهداف است.

نصیری ورگ بیان کرد: تعاملات بوجود آمده فیمابین و همکاری‌های صورت گرفته از جانب راه‌آهن خراسان، سبب سهولت در بارگیری محصولات پالایشگاه شهید هاشمی نژاد شده است.
 
انتهای پیام//ف.ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار