بایدن با پیتزا به دنبال جمع‌آوری آرای مردم آمریکاست!

نامزد دموکرات‌ها پس از سخنرانی در پیتسبورگ با تقسیم پیتزا در میان مردم سعی کرد رای آن‌ها در انتخابات پیش‌رو را به نفع خود جلب کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با دادن پیتزا به مردم پیتسبورگ سعی در جلب نظر آن‌ها برای انتخاب او در سوم نوامبر داشت.

جو بایدن عصر روز دوشنبه پس از سخنرانی در کارخانه تولید فولاد در پیتسبورگ به تقسیم پیتزا در میان گروهی از آتش نشانان محلی پرداخت. بایدن در سخنرانی خود در پیتسبورگ بار دیگر واکنش ترامپ به اعتراضات ضد نژادپرستی در آمریکا را مورد انتقاد شدید قرار داد و او را عامل اصلی تشدید خشونت‌ها و التهاب تنش‌ها معرفی کرد.

در این میانه یکی از حامیان دونالد ترامپ که پرچم انتخاباتی او را در دست داشت، فریاد می‌زد که پنسیلوانیا به بایدن رای نخواهد داد.

بایدن پیش از این نیز برای جلب آرا عمومی در انتخابات آمریکا، سعی در سوء استفاده از اعتراضات ضد نژادپرستی در این کشور داشت. او اندکی پس از قتل جورج فلوید سیاهپوست در ۲۵ ماه می ‌با حضور در جمع سیاهپوستان سعی کرد تا از اعتراضات ضد نژادپرستی به نفع خود بهره گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۰ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
پیتزا دادن بهتر از وعدۀ دروغ دادنه، لااقل این یکی نقده اما وعده های سر خرمن نسیه.
آخرین اخبار