واگذاری بیش از ۷۳ هزار انشعاب رایگان گاز در خراسان رضوی

مدیر بهره‌برداری شرکت گاز خراسان رضوی گفت: تاکنون ۷۳ هزار و ۲۲۳ مورد انشعاب گاز طبیعی رایگان به خانوار‌های زیر پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد در خراسان رضوی واگذار شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فرشید دشتی مدیر بهره‌برداری شرکت گاز خراسان رضوی گفت: از مجموع واگذاری‌ رایگان گاز طبیعی، تعداد ۵۶ هزار و ۳۶۵ مورد سهم خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد شده و ۱۶ هزار و ۸۵۸ مورد انشعاب نیز به مددجویان سازمان بهزیستی تخصیص یافته است.

او افزود: در  پنج ماهه نخست امسال ، هزار و ۳۵۱ مورد انشعاب دیگر به این گروه اختصاص یافت که ۷۴ درصد آن سهم خانوار تحت حمایت کمیته امداد امداد خمینی (ره) بوده است.

مدیر بهره‌برداری شرکت گاز خراسان رضوی با بیان این که تداوم این اقدامات در چارچوب توانمندسازی خانواده‌های کم‌بضاعت در دستور کار شرکت گاز قرار دارد ادامه داد: در سال گذشته نیز هفت هزار و ۹۰۱ مورد انشعاب رایگان گاز طبیعی در این بخش واگذار شده است.
 

بیشتر بخوانید


دشتی با اعلام آمادگی این شرکت برای خدمت رسانی به بخش‌های مختلف جامعه مطابق با قوانین کشوری بیان کرد: خدمات حمایتی شرکت گاز به منظور مسئولیت اجتماعی، محرومیت زدایی، توسعه متوازن انرژی و تکریم ارباب رجوع در سطح شهر‌ها و روستا‌های استان خراسان رضوی انجام می‌شود.
 
او تصریح کرد: خانوار‌های شامل این طرح می‌توانند با دریافت معرفی‌نامه از دستگاه حمایتی ذی ربط و ارائه آن در زمان اشتراک‌پذیری برای یک بار از این امتیاز قانونی برخوردار شوند.
 
انتهای پیام// ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.