افشای ارتباط رئیس سرویس جاسوسی اسراییل با مقامات بحرینی

منابع صهیونیست از ارتباط میان یوسی کوهن، رئیس سرویس جاسوسی اسراییل و مقامات بحرینی خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از ارتباط میان یوسی کوهن، رئیس سرویس جاسوسی این رژیم با مقامات بحرین خبر دادند.

بر این اساس، منابع صهیونیستی تایید کردند کوهن با مقامات بحرینی تماس برقرار کرده است. پس از عادی سازی روابط امارات متحده عربی و اسراییل، واشنگتن و تل آویو بار‌ها تاکید کرده اند بزودی سایر کشور‌های خاورمیانه به فرآیند عادی سازی روابط خواهند پیوست. برخی منابع اعلام کرده اند بحرین کشور عربی بعدی خواهد بود که با رژیم صهیونیستی اقدام به عادی سازی روابط خواهند نمود.

پیش تر دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا روز جمعه اعلام کرد کوزوو به عنوان بخشی از گفت‌وگو‌های خود با ایالات متحده برای عادی‌سازی و برقراری روابط دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی به توافق رسیده است. این در حالی است که دولت صربستان نیز اعلام کرده است سفارت خود در تل‌آویو را به قدس اشغالی انتقال خواهد داد و در حال عادی‌سازی روابط اقتصادی خود با رژیم صهیونیستی است تا بدین وسیله به جذب سرمایه و ایجاد اشتغال بپردازد.

این اقدامات در راستای تلاش برای عادی سازی روابط دیگر کشور‌ها با رژیم صهیونیستی پس از توافق ننگین میان تل‌آویو و ابوظبی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار