دستگیری کلاهبردار ٢٠٠ میلیارد تومانی در شیراز

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس گفت: صراف کلاهبرداری که دو سال قبل اقدام به کلاهبرداری از تعدادی از شهروندان در شیراز کردن بود پس از دستگیری در کشور ترکیه امروز به ایران مسترد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حیدر آسیابی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس از بازداشت متهمی خبر داد که از دو سال قبل با کلاهبرداری از تعدادی از شهروندان از کشور گریخته بود و بیان کرد: فردی در شیراز با راه اندازی یک صرافی غیرمجاز مقادیر زیادی در حدود ۲۰۰ میلیارد تومان وجه از شهروندان کلاهبرداری کرده و از کشور به مقصد ترکیه گریخته بود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس بیان کرد: از آنجایی که این فرد به ترکیه ورود غیرمجاز داشته در آنجا بازداشت شد و در حال رایزنی بودیم تا این فرد به کشور استرداد شود.

او تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده از ناحیه دادستانی کل کشور، وزارت امور خارجه و وزارت دادگستری، مکاتبات عدیده‌ای برای استرداد این فرد صورت گرفت؛ این در حالی بود که متهم در کشور ترکیه مدعی بود که جرم وی سیاسی است و با این ادعا مانع استرداد خود به کشور شده بود.

آسیابی با تاکید بر اینکه پرونده این شخص جزو پرونده‌های ویژه‌ای بود که از ناحیه دستگاه قضایی پیگیری می‌شده است، گفت: با پیگیری‌هایی که انجام شد به ویژه با پیگیری اداره کل امور بین الملل قوه قضاییه، متهم امروز وارد مرز ایران شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس با بیان اینکه متهم حدود دو سال متواری بوده و شکات متعددی داشته است، گفت: متهم از طریق مرز بازرگان وارد کشور شده و در حال انتقال به شیراز است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار