ترامپ عادی‌سازی روابط رژیم صهیونیستی و بحرین را اعلام خواهد کرد

پس از آشکارسازی روابط امارات و رژیم صهیونیستی، دولت آمریکا قرار است روابط بحرین با این رژیم را نیز علنی کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا ماه اوت گذشته اعلام کرد امارات برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی توافق کرده است؛ این در حالی است که شبکه صهیونیستی کان اعلام کرد ترامپ این بار قرار است امروز خبر عادی‌سازی روابط رژیم اشغالگر صهیونیستی و بحرین را اعلام کند.

دونالد ترامپ پیش از این در یک کنفرانس خبری مدعی شد با توافق تدریجی دیگر کشور‌های عربی با صهیونیست‌ها، فلسطینیان به مذاکرات صلح برخواهند گشت.


بیشتر بخوانید:


دونالد ترامپ در خصوص توافق ابراهیم که خود داعیه میانجی‌گری آن را برعهده دارد، مدعی شد: فلسطینی‌ها وقتی ببینند که دوستان عربشان یکی پس از دیگری روابط خود را با اسرائیل عادی می‌کنند، به مذاکرات باز می‌گردند.

رئیس‌جمهور آمریکا با اشاره به توافق عادی سازی روابط میان رژیم صهیونیستی و امارات گفت: ما پیشرفت زیادی داشته ایم و هفته آینده توافق نامه‌ای میان امارات و اسرائیل در کاخ سفید امضا خواهد شد.

پیش از این نیز جرد کوشنر، داماد و مشاور ترامپ اعلام کرد واشنگتن در حال گفت‌وگو با صهیونیست‌ها، اعضای کنگره و دیگر شرکای آمریکا برای فروش جنگنده‌های اف‌۳۵ به امارات در راستای توافق با اسرائیل، است.

ترامپ قرار است سه‌شنبه آینده میزبان نشستی با حضور هیئت‌های رژیم صهیونیستی و امارات متحده عربی باشد. مذاکره‌کنندگان دولت آمریکا در تلاشند سایر کشور‌های حاشیه خلیج فارس نظیر بحرین و عمان را مجاب کنند روابط خود با رژیم صهیونیستی را علنی کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار