ماجرای مرد مرموز پارک!

دو زورگیر هوندا سوار که با تلاش نیرو‌های کلانتری شهرک ناجای مشهد دستگیر شده اند ماجرای مرد مرموز پارک نشین را فاش کردند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، حدود ساعت ۲۱ جمعه گذشته، مرد جوانی در اطراف میدان تربیت مشهد مشغول مکالمه تلفنی بود که ناگهان سرنشینان یک دستگاه موتورسیکلت آبی رنگ از پشت سر به وی نزدیک شدند و در یک لحظه با قاپیدن تلفن همراه مرد جوان به داخل خیابان معلم ۶۵ گریختند، اما آن‌ها که به راه‌های گریز این منطقه آشنایی نداشتند به کوچه بن بست وارد شدند و راه فرار را بسته دیدند.

آن‌ها که نمی‌توانستند به عقب بازگردند، موتورسیکلت را در کوچه رها کردند و پیاده از محل گریختند. از سوی دیگر با گزارش مال باخته به پلیس ۱۱۰، بلافاصله نیرو‌های گشت کلانتری شهرک ناجا وارد عمل شدند و به سوی خیابان معلم حرکت کردند. در این هنگام جوان ۱۹ ساله‌ای که برای انتقال موتورسیکلت به کوچه بن بست بازگشته بود در چنگ پلیس گرفتار شد.


بیشتر بخوانید

این جوان که مدعی بود برای استفاده از سرویس بهداشتی، موتورسیکلت هوندای آبی رنگ را در کوچه بن بست رها کرده است، در حالی حلقه‌های قانون بر دستانش گره خورد که مشخصات وی با آن چه مال باخته به پلیس گزارش داده بود، مطابقت داشت. گزارش ها حاکی است، در همین حال زن جوان دیگری نیز به نیرو‌های گشت مراجعه کرد و مدعی شد جوان دستگیر شده به همراه همدستش که او نیز لباس سیاه به تن داشت، گوشی او را قاپیده و متواری شده اند. به همین دلیل و با صدور دستوری از سوی سرهنگ محمد فیاضی (رئیس کلانتری شهرک ناجا) نیرو‌های انتظامی با اجرای طرح مهار در این منطقه موفق شدند همدست جوان ۱۹ ساله را نیز در یکی از کوچه‌های اطراف دستگیر کنند. با انتقال متهمان به کلانتری، بررسی‌های تخصصی توسط نیرو‌های کارآزموده تجسس آغاز و مشخص شد که دو جوان زورگیر با استفاده از قفل و زنجیر پلاک موتورسیکلت هوندای آبی رنگ را پوشانده اند و اقدام به زورگیری وگوشی قاپی می‌کردند. دو متهم در بازجویی‌ها اعتراف کردند که در اطراف میدان امام حسین (ع) سکونت دارند و برای سرقت تلفن همراه به منطقه بولوار معلم آمده اند. آن‌ها اظهار کردند: مردی که بین ساعت ۲۱ تا ۲۳ زیر درختان پارکی در منطقه شهید چراغچی می‌نشیند از ما خواست تا با موتورسیکلت گوشی قاپی کنیم و قول داد که گوشی‌های سرقتی را برای ما به فروش می‌رساند! به همین دلیل به این منطقه آمدیم تا دور بزنیم که مکالمه تلفنی مرد جوان توجه ما را جلب کرد و ...

در حالی که بازجویی‌ها از دو متهم دستگیر شده ادامه داشت، تعداد زیادی از مال باختگانی که گوشی‌های آنان سرقت شده بود با حضور در کلانتری شهرک ناجا، متهمان را شناسایی کردند.

این گزارش حاکی است: با دستور قاضی اسماعیل رحمانی (معاون دادستان مرکز خراسان رضوی) متهمان این پرونده برای بررسی‌های بیشتر و کشف جرایم احتمالی دیگر در اختیار کارآگاهان آگاهی قرار گرفتند.

منبع: خراسان

انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار