نتانیاهو پس از سران امارات و بحرین وارد واشنگتن شد

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه برای امضای توافقنامه‌های عادی‌سازی روابط با امارات و بحرین وارد پایتخت آمریکا شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری جرازلم پست: بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای شرکت در مراسم امضای توافقنامه‌های عادی سازی روابط با امارات و بحرین وارد واشنگتن، پایتخت آمریکا شد.

پیش از این، عبداللطیف الزیانی، وزیر خارجه بحرین امروز (دوشنبه) وارد واشنگتن شد.

قرار است وزیر خارجه بحرین به نیابت از پادشاه این کشور در مراسم امضای توافقنامه صلح با رژیم صهیونیستی که فردا در کاخ سفید برگزار می‌شود، حضور یابد و توافقنامه عادی سازی روابط میان منامه و تل آویو را امضا کند.

عبدالله بن زاید آل نهیان، وزیر خارجه امارات نیز به نمایندگی از حاکم امارات و در راس هیاتی از مسئولان ارشد کشورش که شب گذشته عازم آمریکا شده بودند، امروز (دوشنبه) وارد واشنگتن شدند تا در مراسم امضای رسمی توافق عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی شرکت کند.

قرار است این مراسم با حضور بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در کاخ سفید برگزار شود.

دونالد ترامپ پس از گذشت تنها ۲۹ روز از اعلام توافق امارت و رژیم صهیونیستی در عادی سازی روابط، جمعه گذشته (۱۱ سپتامبر) اعلام کرد که بحرین و رژیم صهیونیستی نیز برای عادی سازی روابط به توافق رسیده‌اند و در آینده نزدیک این توافقنامه را امضا می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار