کدام یک از مداحان در روز شهادت امام سجاد (ع) برای رهبر انقلاب مرثیه سرایی کردند؟

تصویری از مداحان اهل بیت (ع) که در روز شهادت امام زین العابدین (ع) برای رهبر انقلاب مرثیه سرایی کردند را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حسینیه امام خمینی (ره) مکانی برای برگزاری مراسم‌های آئینی و مذهبی به مناسبت‌های مختلف و با حضور رهبر انقلاب است که همیشه میزبان جمعیت عظیمی از دوستداران اهل بیت (ع) و عاشقان ولایت بود. شیوع ویروس کرونا در کشور باعث شد تا برگزاری مراسم‌های مذهبی در این حسینیه نیز مانند سایر حسینیه‌ها و تکایای سطح کشور دست خوش تغییراتی شود به صورتی که این مراسم‌ها فقط با حضور رهبر انقلاب و تعداد محدودی از ذاکران اهل بیت (ع) برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


همزمان با شهادت امام سجاد (ع) پیشوای چهارم شیعیان که در واقعه عاشورا مصائب زیادی را تحمل کردند و با وجود اینکه در بستر بیماری بودند شاهد شهادت جمعی از عزیزان خود و اسارت نوامیسشان بودند، مراسم عزاداری برای این امام رئوف در حسینیه امام خمینی (ره) بدون حضور مردم و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای رهبر انقلاب برگزار شد.

به تازگی تصویری از مداحانی که در این مراسم به مرثیه سرایی برای امام زین العابدین (ع) پرداخته اند در فضای مجازی منتشر شده است که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید:

کدام یک از مداحان در روز شهادت امام سجاد (ع) برای رهبر انقلاب مدیحه سرایی کردند؟

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار