مرکز بسیج اساتید و نخبگان خواهر حوزه‌های علمیه افتتاح شد

مرکز بسیج اساتید و نخبگان خواهر حوزه‌های علمیه با حضور نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران در جامعه الزهرای قم افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،حجت الاسلام والمسلمین حاج صادقی،نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران روز پنجشنبه در مراسم افتتاحیه مرکز بسیج اساتید و نخبگان خواهر حوزه‌های علمیه در جامعه الزهرای قم فرماندهی و جهت دهی در مقابله با جنگ نرم را از مهم‌ترین و ظایف بسیج اساتید و نخبگان برشمرد.


 او حمله به باور‌ها و ارزش‌های دینی و تزلزل در اعتقادات انقلابیون را از اهداف کنونی دشمن دانست و افزود: دشمن به دنبال تغییر ارزش ها است و وظیفه حوزه‌های علمیه تربیت فرماندهان و افسرانی است که راه مقابله با این جنگ را آموزش دهند.


نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت:  اساتید خواهر به عنوان مادران جامعه و نخبگان علمی و از فرماندهان خط مقدّم جنگ نرم هستند.


حجت الاسلام والمسلمین حاج صادقی راه اندازی مرکز بسیج اساتید و نخبگان خواهر حوزه علمیه را گامی اثر گذار در مقابله با هجمه‌های دشمن در جنگ نرم بیان کرد و افزود: امیدواریم این مرکز بتواند برای تمامی جامعه بسیج تولید محتوا کند.


حجت الاسلام شفیع زاده،رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور هم هدف از راه اندازی این مرکز را به کارگیری ظرفیت نخبگان و اساتید در ارتقای عملکرد بسیج اعلام کرد.


 او با اشاره به شکل گیری بسیج طلاب و روحانیون از ابتدای دفاع مقدس گفت: در حال حاضر ۳۵۰ هزار نفر عضو طلاب بسیج هستند و بسیج اساتید برای تامین نیاز‌های فکری آن راه اندازی شده  است و در حال حاضر در هفت استان قم، تهران، اصفهان، مشهد، خوزستان، تبریز و فارس شعبه دارد.


شفیع زاده جامعه الزهرا را با ۲۲ هزار طلبه و ۵۰ هزار فارغ التحصیل از محور‌های مهم بسیج اساتید در حوزه‌های علمیه خواهران دانست.


در این مراسم خانم حیدری مجد از اساتید حوزه‌های علمیه با بیش از ۴۰ سال سابقه تدریس و فعالیت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درحکمی به عنوان رئیس مرکز بسیج اساتید و نخبگان خواهر حوزه‌های علمیه معرفی شد.


گفتنی است: جامعه الزهرا (س) از مراکز آموزش معارف دینی ویژه خواهران است که در حال حاضر دارای ۷۰۰ استاد خانم است که بیش از ۵۰۰ نفر از آن‌ها در بسیج فعال هستند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار