نیاز امروز جامعه تحقق عدالت است

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه، نیاز امروز جامعه را تحقق عدالت دانست و گفت : بر اساس بند چهارم بیانیه گام دوم انقلاب، برقراری عدالت و مبارزه با فساد از الزامات اساسی است که باید مورد توجه همه مسئولان قرار بگیرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رسول بهرامی‌پور رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه گفت : امروز با نگرش فسادستیزی دستگاه قضا، امیدی در دل مردم ایجاد شده و دستگاه قضایی با روحیه جهادی به این قضیه ورود کرده است.

او گفت : عده‌ای می‌خواهند بر راه دستگاه عدالت کیفری مانع تراشی کنند و مقاومت کنند و اینگونه افراد که خود یا بستگان یا وابستگانشان در فساد غوطه ور شده اند به طور قطع در مقابل عدالت‌گستری دستگاه قضا راه به جایی نخواهند برد.

بهرامی پور عدالت اجتماعی را از پایه‌های نظام اسلامی دانست و افزود: تحقق عدالت از اصل اعتماد عمومی مردم که از دستاورد‌های انقلاب اسلامی است، حفاظت خواهد کرد.

او به نقش آفرینی حقوقدانان بسیجی در عرصه‌های جهاد حقوقی، عدالت گستری و مبارزه با فساد پرداخت و افزود: خط قرمز حقوق دانان بسیجی دفاع از حقوق مردم است.

 رئیس دادگستری شهرستان سرپل ذهاب با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب گفت: مجموعه دادگستری شهرستان تا آخرین قطره خون خویش در راه تحقق عدالت از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

محمدحسین حیدری با استقبال از برنامه‌های سازمان بسیج حقوق دانان افزود: برنامه‌های بسیج حقوقدانان از جمله طرح هر مسجد یک حقوق دان، مشاوره حقوقی در مصلا‌های نماز جمعه، مطالبه گری حقوق عامه و مبارزه با فساد در سطح شهرستان به جد اجرا خواهد شد.

 اکبری فرمانده سپاه شهرستان سرپل ذهاب رسالت بسیج را تسهیل گری دانست و افزود: بسیج حقوقدانان در کنار دادگستری به خدمت‌رسانی به مردم اقدام می‌کند و در این راه در کنار مجموعه قضایی شهرستان خواهد بود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار