نماینده جنبش حماس در ایران:

هدف از عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی نابودی جبهه مقاومت است

القدومی گفت: عادی سازی روابط اعراب با رژیم صهیونیستی ناشی از فشار آمریکا به کشور‌های نوکر خود است.

‌به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، خالد القدومی نماینده جنبش حماس در ایران در همایش علنی سازی روابط حکام عرب با رژیم صهیونیستی که عصر امروز سه‌شنبه اول مهرماه در دانشگاه عالی دفاع ملی برگزار شد، با اشاره یه توافق سه جانبه بین رژیم صهیونیستی، امارات و بحرین اظهار کرد: این توافقنامه یک عقب گرد در مواضع سیاسی کشور‌های عربی است. پس از اعلام معامله قرن توسط ترامپ و نتانیاهو، مردم فلسطین با آن مخالفت کردند. نتانیاهو و ترامپ با عادی سازی روابط با امارات و بحرین به مردم فلسطین اعلام جنگ کردند.

وی ادامه داد: اتحادیه عرب با پیشنهاد فلسطین برای محکوم کردن امارات و بحرین مخالفت کرد؛ این توافق مرز بین مسلمانان و کافرین را نشان داد. لازم است ما درک صحیحی از اتفاقی که در حال انجام است داشته باشیم، چراکه این توافق خیانت به آرمان فلسطین است. ما به کسانی که این اقدام دست زدند و دروغ می‌گویند که برای مردم سود دارد می‌گویم این توافق هسچ سودی برای مردم ندارد.

نماینده جنبش حماس در ایران گفت: این عادی‌سازی ناشی از فشار آمریکا به کشور‌های نوکر خود است که باعث ناامنی در منطقه می‌شود؛ عادی سازی روابط با اسرائیل جبهه مقاومت را نشانه گرفته است. برای مقابله با برنامه آمریکا و اسرائیل باید به دنیال تدوین راهبرد مشترک برای مقابله عملی با آن، تقویت بنیه فلسطینیان، یافتن راه‌های مجازات با کشور‌هایی که به دنبال عادی سازی روابط با هستند و بازیابی نقش علما در بسیج مردمی باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز اعلام می‌کنیم که هیچ کشوری نباید به جای ما تصمیم بگیرد و ما خودمان برای آینده خود تصمیم‌گیری می‌کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار