عمویی در جمع خبرنگاران:

روابط بحرین، امارات با رژیم صهیونسیتی نتیجه‌ای جز نفرت ندارد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی گفت: روابط بحرین، امارات با رژیم صهیونسیتی جز نفرت نتیجه‌ای برای حکام کشور‌های عربی نخواهد داشت.

به گزارش  خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در حاشیه جلسه امروز عصر کمیسیون‌های مجلس با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به جلسه امروز کمیسیون متبوع خود اظهار کرد: در جلسه امروز کمیسیون امنیت، نمایندگان جریان مقاومت، حماس و حزب الله لبنان حضور داشتند.

وی افزود: در این جلسه تحولات اخیر درباره عادی سازی روابط دولت امارات متحده عربی و بحرین با رژیم صهیونسیتی مورد بررسی قرار گرفت.

عمویی بیان کرد: از نگاه ما عادی سازی این روابط خطرناک است و کمیسیون امنیت ملی وظیفه دارد که به رصد تحولات منطقه بپردازد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی گفت: همچنین در این جلسه نمایندگان جریان مقاومت بر بی فایده بودن روابط این کشور عربی با رژیم صهیونسیتی تاکید کردند و متذکر شدند که جریان‌های مردمی با این مسئله همراهی نخواهند کرد.

وی افزود: در جلسه کمسیون امنیت ملی به این موضوع اشاره شد که روابط بحرین و امارات با رژیم صهیونسیتی اثر بخشی چندانی نداشته و جز نفرت نتیجه‌ای برای حکام کشور‌های عربی نخواهد داشت.

عمویی گفت: نیاز داخلی ترامپ و نتانیاهو منجر به علنی کردن روابط پنهانی رژیم صهیونسیتی با برخی کشور‌های عربی شده است؛ در جلسه امروز ابعاد این موضوع بررسی شد، نمایندگان کمیسیون امنیت نیز همبستگی خود با جریان مقاومت را اعلام کردند و بر پیگیری آرمان پیروزی قدس شریف و مبارزه با اشغالگری تاکید کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار