چهار هزار دانش آموز نیازمند قم چشم انتظار شور عاطفه‌ها

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) قم از خیران دعوت کرد تا در طرح شور عاطفه‌ها به چهار هزار دانش آموز نیازمند استان کمک کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، اکبر میرشکار،مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) قم  شیوع ویروس کرونا را سبب محدودیت‌ها در جمع آوری کمک‌ها خواند و گفت: کمیته امداد از ۲۲ شهریور تا ۱۰ مهر در پویشی با عنوان شور عاطفه‌ها کمک‌ها نقدی خیران را جمع آوری می‌کند.


او از خیران خواست کمک‌های خود را باشماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۱۲۵ و یا کد دستوری به شماره، ستاره ۸۸۷۷ ستاره ۰۲۵ مربع، اهدا کنند.


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) قم به تامین نیاز دانش آموزان نیازمند استان به صورت قرض از منابع دیگر اشاره کرد و از مردم خواست تا با کمک‌های نقدی خود این قرض را ادا کنند.


میرشکار با اشاره به شناسایی ۷۰۰ دانش آموز کم برخوردار از تحصیل در دوران شیوع کرونا تصریح کرد: حتی خانواده‌ها وسایل آموزشی مجازی (تلفن همراه، تبلت) خراب و یا بدون استفاده را می‌توانند هدیه کنند.


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) قم همچنین از رشد ۷۷ درصدی کمک خیران خبر داد و افزود: کمک خیران در پنج ماه نخست پارسال بیست و شش میلیارد تومان بوده که امسال با وجود مشکلات اقتصادی به ۴۶ میلیارد تومان افزایش یافته است.


او  افزود: البته مراجعات به کمیته امداد هم رشد ۱۸۰ درصدی را نسبت به پارسال تجربه می‌کند.


گفتنی است کمیته امداد استان در پنج ماه نخست پارسال کمتر از ۵ هزار نفر مراجعه داشته که در مدت مشابه امسال به ۲۱ هزار نفر افزایش یافته است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار