کاهش ۱۹ میلیونی تعداد مسافران قطارشهری در ۶ ماه نخست امسال

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری شهرداری مشهد گفت: جابه جایی مسافر توسط خطوط قطار شهری در شش ماه اول امسال ۱۸ میلیون و ۹۳۶ هزارو ۸۰۳ مسافر نسبت به شش ماه اول سال ۹۸ کاهش داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد وحید مبین مقدم مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری شهرداری مشهد گفت: در شش ماه ابتدایی امسال، شش میلیون و ۵۱۷ هزار و ۱۵۸ مسافر از طریق خط یک و دو میلیون و ۹۵۹ هزار و ۶۸۵ مسافر نیز از طریق خط ۲ جابه جا شده اند.
 
او افزود: این درحالی است که در شش ماه ابتدای سال گذشته ۲۲ میلیون و ۵۶۲ هزارو ۶۷۴ مسافر از طریق خط یک و پنج میلیون و ۸۵۰ هزار و ۹۷۲ مسافر از طریق خط ۲ قطار شهری جابه جا شده اند.

بیشتر بخوانید

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری شهرداری مشهد با بیان این که دلیل کاهش جابه جایی مسافر در شش ماه اول امسال شیوع ویروس کرونا بوده است، ادامه داد: ایستگاه‌های شریعتی، پارک ملت، بسیج و غدیر در خط یک و ایستگاه‌های شریعتی، مفتح، طبرسی، شهدا و شهید کاوه نیز در خط ۲ پرمسافرترین ایستگاه‌ها در شش ماه اول سال ۹۹ بوده است.

حسینقلی زاده مقدم مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد نیز گفت: در شش ماه نخست امسال بیش از ۶۴ میلیون مسافر از طریق ناوگان اتوبوسرانی جابه جا شده اند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال ۹۸ حدود ۴۲ درصد کاهش داشته است.
 
انتهای پیام// م.ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.