بررسی مشکلات ناحیه صنعتی تفرش

حضور مدیران استان مرکزی مشکلات ناحیه صنعتی تفرش بررسی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان تفرش به منظور بررسی مشکلات ناحیه صنعتی تفرش و طرح توسعه آن با حضور مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد.

در این جلسه مقرر شد اراضی که در فاز اول واگذار شده و متقاضیان نسبت به انجام تعهدات و ساخت بنا اقدام نکرده اند در یک بازه رمانی ۴۵ روزه تعیین تکلیف و از طریق مراجع قضایی پیگیری شود.

مقرر شد شرکت شهرک‌های صنعتی برآوردی از طرح انتقال پساب ناحیه صنعتی به تسویه خانه شهر تفرش تهیه و به فرمانداری اعلام نمایند.

همچنین مقرر شد شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی در خصوص امکان تخصیص تصفیه خانه شهر تفرش جهت ناحیه صنعتی بررسی و اعلام نظر کند.

اقدام برای القا ۱۱ هکتار از اراضی ملی جهت توسعه ناحیه صنعتی تفرش تعیین تکلیف شرکت پوشاک بافت آرمیکا از دیگر مصوبات این جلسه بود.

عملیات اجرایی کارخانه پوشاک بافت آرمیکا دوم آبان ماه ۱۳۹۵ همزمان با حضور هیات دولت در استان مرکزی با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آغاز شد.

این شرکت با سرمایه‌گذاری شخصی در زمینی به مساحت ۲۵ هکتار با براآورد ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار کلنگ زنی شد و قرار بود کارگاه‌های تولیدی آن و سالن‌های تولید پوشاک و بافندگی پارچه، ریسندگی و رنگرزی ایجاد شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.