تعداد واحد‌های لرستان در طرح اقدام ملی مسکن افزایش می یابد

مدیر کل راه و شهرسازی لرستان گفت: سهم لرستان در طرح اقدام ملی مسکن ۱۰ هزار و ۷۰۰ واحد بود، اما با پیگیری‌های صورت گرفته این میزان به ۱۳ هزار واحد ارتقا یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، رضا خالقی مدیرکل راه و شهرسازی لرستان امروز در خصوص وضعیت طرح مسکن ملی در لرستان، اظهار داشت: حدود ۳۰ هزار نفر در لرستان در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند.

او با بیان اینکه از این تعداد ۱۳ هزار نفر واجد شرایط هستند، افزود: سهم لرستان در طرح اقدام ملی مسکن ۱۰ هزار و ۷۰۰ واحد بود، اما با پیگیری‌های صورت گرفته این میزان به ۱۳ هزار واحد ارتقا یافته است.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان با اشاره به اینکه توانسته‌ایم تا به امروز ۸۰ درصد زمین‌های مورد نیاز برای طرح اقدام ملی مسکن را تأمین کنیم، تصریح کرد: بیشتر این زمین‌ها درسایت‌های مسکن مهر که دارای زیرساخت‌های اساسی بوده در نظر گرفته شده است.

خالقی بیان کرد: زمین‌هایی که برای طرح اقدام ملی مسکن در استان در نظر گرفته‌شده همگی در محدوده شهری است، اما امکان دارد در آینده به دنبال ایجاد شهرک‌هایی برای ساخت واحد‌های مسکونی در اطراف شهر خرم‌آباد باشیم.

او گفت: برای ساخت طرح اقدام ملی مسکن به هر متقاضی ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود و مابقی هزینه ساخت از آورده خود متقاضی تأمین می‌شود.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.