مدیرکل کمیته امداد لرستان خبر داد؛

۲ هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان لرستان احداث شد

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) لرستان گفت: ۲ هزارو ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان از ابتدای سال گذشته تاکنون در این استان احداث شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان،"جاسم محمدی فارسانی" مدیرکل کمیته امداد امام (ره) لرستان روز جمعه به خبرنگاران اعلام کرد: یکی از فعالیت‌های مهم کمیته امداد و از شاخصه‌های پر هیزینه برای توانمندسازی خانوار‌های تحت پوشش توجه به مسکن آن‌ها است.

او با اشاره اینکه سیل ۹۸ بعنوان فرصتی بزرگ برای بهسازی و بازسازی خانه‌های افراد تحت پوشش کمیته امداد بود اظهار داشت: پس از سیل ۹۸ علاوه بر احداث ۲ هزارو ۶۰۰ واحد مسکونی کار تعمیر سه هزار واحد آسیب دیده با همت دولت و کمک خیرین نیز در سال گذشته به اتمام رسید.

مدیرکل کمیته امداد لرستان به ۵۴ واحد مسکونی آسیب دیده از سیل برای مددجویان نیز اشاره کرد که برای آماده سازی آن‌ها با مشکلاتی مواجه هستند.

به گفته فارسانی در مجموعه افراد تحت پوشش کمیته امداد ۵۰۰ خانوار نیز وجود دارد که پس از سیل هنوز برای ان‌ها تصمیمی گرفته نشده و آیین نامه‌های بنیادمسکن شامل حال آن‌ها شده که درخواست پیگیری برای اختصاص وام بلاعوض برای آن‌ها را داریم.

او همچنین اضافه کرد: اوضاع ساختمان اداری کمیته امداد در نورآباد مرکز شهرستان دلفان نیز مناسب نیست.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.