از کشف مواد مخدر تا دستگیری کلاهبردار

مهم‌ترین حوادث امروز یک شنبه سیزدهم مهر سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، مهم‌ترین حوادث امروز یک شنبه سیزدهم مهر سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف  بیش از صد کیلوگرم حشیش و تریاک در یزد

سردار عباسعلی بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد، گفت: با هدف مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، ماموران پلیس استان با کار اطلاعاتی متوجه شدند قاچاقچیان قصد انتقال یک محموله افیونی از طریق محور‌های یزد به دیگر استان‌ها را دارند.

سردار بهدانی فرد با بیان اینکه ماموران با رصد دقیق اطلاعاتی، یک دستگاه خودرو پژو حامل این محموله را در یکی از محور‌های فرعی شهرستان یزد شناسایی کردند، افزود: ماموران انتظامی دستور ایست را صادر کردند، اما راننده بدون توجه به فرمان پلیس از محل متواری که پس از مدتی تعقیب و گریز خودرو در ورودی شهرستان یزد متوقف شد.

رئیس پلیس استان یزد خاطر نشان کرد: در بازرسی از این خودرو ۶۸ کیلو حشیش که به طرز ماهرانه ای درون خودرو جاسازی شده بود کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: همچنین ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در عملیات دیگری که در یزد انجام شد ضمن توقیف یک دستگاه سواری پژو ۴۳ کیلو تریاک را کشف کردند.

کلاهبرداری که به هدف شوم خود نرسید

رئیس پلیس آگاهی استان یزد، از شناسایی و دستگیری جاعل و کلاهبرداری که با چک سرقتی و امضای جعلی قصد خرید احشام یک دامدار را داشت، خبر داد.

سرهنگ محمد رضا حناساب رئیس پلیس آگاهی استان یزد، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر ارائه یک فقره چک سرقتی با امضای جعلی به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال از سوی فردی، ماموران پلیس آگاهی سریعاً به محل مراجعه کردند.

سرهنگ حناساب افزود: ماموران با هماهنگی مرجع قضایی، متهم به سرقت و جعل امضای صاحب حساب را دستگیر کردند و مورد تحقیق و بازجویی قرار دادند.

او گفت: در تحقیق و بازجویی‌های فنی پلیس، متهم به جعل چک اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی و روانه زندان شد.

جمع آوری ۱۳۵ نفر معتاد ولگرد در یزد

فرمانده انتظامی شهرستان یزد از اجرای طرح جمع آوری معتادان تابلو و ولگرد در سطح شهرستان یزد خبر داد.

سرهنگ منوچهر نصیری فرمانده انتظامی شهرستان یزد، گفت: در طول اجرای یک ماهه این طرح که در چندین مرحله و در نقاط مختلف شهرستان به مرحله اجرا درآمد، تعداد ۱۳۵ نفر معتاد تابلو دستگیر شدند.

سرهنگ نصیری با اعلام اینکه معتادان پس از جمع آوری به مراکز بازپروری معرفی می‌شوند و اقدام‌های قانونی به کمک مراجع ذی صلاح صورت می‌گیرد، افزود: اجرای این طرح رضایت مندی شهروندان را به دنبال داشته است.

او در پایان با بیان اینکه اکثر سرقت‌ها و جرائم به وسیله‌ی معتادان صورت می‌گیرد، از شهروندان خواست در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار