از دستگیری سارقان نیسان در تفت تا محموله‌های قاچاقی که به مقصد نرسید

مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه هشتم مهرماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه ۸ مهرماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارقان خودرو نیسان در تفت

سرهنگ وحید احمدی فرمانده انتظامی شهرستان تفت گفت: با اعلام خبر سرقت یک دستگاه خودرو نیسان به پلیس شهرستان تفت، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ احمدی افزود: ماموران پلیس با انجام کار اطلاعاتی و تحقیق‌های گسترده پلیسی موفق شدند دو سارق خودرو نیسان را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان تفت گفت: متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف محموله ۵۰ کیلویی تریاک در یزد

 سرهنگ حسین منصوری فرمانده انتظامی شهرستان مهریز گفت: با هدف اجرای طرح کنترل محور‌های مواصلاتی طی هماهنگی قضایی و انجام کار اطلاعاتی یک دستگاه پژو حامل مواد افیونی در مهریز شناسایی شد.

سرهنگ منصوری افزود: ماموران پس از اشراف اطلاعاتی، خودرو مورد نظر را توقیف و پس از بازرسی مقدار ۵۰ کیلوگرم تریاک که به صورت ماهرانه در خودرو جاساز شده بود کشف و یک متهم را دستگیر و تحویل مراجع قضایی دادند.

او در پایان خاطر نشان کرد: پلیس با اشراف کامل اطلاعاتی و حضور کامل در تمام نقاط شهرستان اجازه نخواهد داد تا قانون شکنان و قاچاقچیان به اهداف پلید خود دست پیدا کنند.

کشف ۴۸ کیلوگرم تریاک در خاتم

سرهنگ غلام رضا کشوری فرمانده انتظامی شهرستان خاتم، گفت: ماموران پلیس شهرستان خاتم هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه سواری سمند مشکوک شده و خودرو را متوقف کردند.

سرهنگ کشوری افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو ۴۸ کیلوگرم تریاک کشف و دو متهم را در این رابطه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاتم، گفت: متهمان به دادسرا معرفی و با دستور مقام قضایی روانه زندان شدند.

انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار