بایدن: ترامپ به توصیه‌های پزشکان گوش دهد!

رقیب انتخاباتی ترامپ از وی خواست به توصیه‌های پزشکان درباره ویروس کرونا گوش دهد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، جو بایدن، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا در سخنانی در ایالت فلوریدا از دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور و رقیب انتخاباتی اش خواست به توصیه‌های پزشکان گوش دهد و از ماسک استفاده کند.

بایدن تاکید کرد: من خوشحال شدم وقتی دیدم ترامپ صحبت می‌کند و در تعطیلات آخر هفته فایل تصویری منتشر می‌کند. ما همچنان با مهار و نابودی کامل کرونا فاصله داریم و شمار مبتلایان به این ویروس در برخی ایالت‌های آمریکا در حال افزایش است.

وی در واکنش به انتشار فایل تصویری ترامپ پس از ترخیص از بیمارستان گفت: ترامپ باید به جای انتشار توئیت‌هایی که از مردم آمریکا می‌خواهد از کرونا نترسند، توصیه‌های صحیح به آن‌ها منتقل کند.

آمریکا یکی از بدترین آمار‌های مبتلایان و قربانیان کرونا را در جهان دارد. تاکنون ۷ میلیون و ۴۸۰ هزار تن در این کشور به کووید ۱۹ مبتلا و از این میان ۲۱۰ هزار تن جان خود را از دست داده اند. با این حال، ترامپ بار‌ها شیوع کرونا را در ایالات متحده بی اهمیت نشان داده است. وی حتی پس از ابتلا به کووید ۱۹ نیز از مردم خواست نگذارند این ویروس زندگی آن‌ها را تحت تاثیر قرار دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار